Характеристики
Характеристики |
40M |
40ML |
40EO |
40ELO |
40ELPTO |
Рекомендована висота транцю, мм |
381 |
508 |
381 |
508 |
508 |
Потужність, кВт |
29,4 |
29,4 |
29,4 |
29,4 |
29,4 |
Вага, кг |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
Кількість циліндрів |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Макс. число об/хв |
4500-5500 |
4500-5500 |
4500-5500 |
4500-5500 |
4500-5500 |
Робочий об'єм, см3 |
697 |
697 |
697 |
697 |
697 |
Діаметр/хід поршня: |
76 мм x 71 мм |
76 мм x 71 мм |
76 мм x 71 мм |
76 мм x 71 мм |
76 мм x 71 мм |
Охолодження |
проточною водою з термостатом і регулятором тиску |
Запалювання |
розрядка модульного конденсатора |
розрядка модульного конденсатора |
розрядка модульного конденсатора |
розрядка модульного конденсатора |
розрядка модульного конденсатора |
Запуск |
ручний |
ручний |
електричний |
електричний |
електричний |
Передавальне відношення |
1,83:1 |
1,83:1 |
1,83:1 |
1,83:1 |
1,83:1 |
Положення перемикача передач
|
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
Система управління |
румпель |
румпель |
дистанція |
дистанція |
дистанція |
Система генератора |
10 А (126 Ват) |
10 А (126 Ват) |
18 А (227 Ват) + регулятор напруги |
Система регулювання диферента |
5 + позиція на мілководді |
Паливний бак |
стандарт |
стандарт |
стандарт |
стандарт |
стандарт |
Вимоги для палива |
неетилований 90 RON мінімум |
Система газорозподілу: |
контурна система впуску (1 карб) |
Система впуску |
петльові продування |
петльові продування |
петльові продування |
петльові продування |
петльові продування |
Система вихлопу |
через гвинт |
через гвинт |
через гвинт |
через гвинт |
через гвинт |
Система вприскування масла |
немає |
немає |
немає |
немає |
немає |
Система змащення |
однотечне впорскування масла різної продуктивності |
Ліве обертання |
немає |
немає |
немає |
немає |
немає |
Система змащення
|
однотечне вприскування масла різної продуктивності |
Системи попередження
|
про низький тиск масла і перегрів двигуна |
Особливості
- Підвісний човновий мотор Sea Pro - що це таке?За словами конструкторів, навряд чи можна придумати умови, коли ці мотори не проявили б себе з найкращої сторони. Серія професійних моторів розроблена з однією метою - забезпечити свого власника міцною, простою, надійною і універсальною тяговою силою на воді у всіх умовах на довгі довгі роки. І це не просто надії творців. Вже понад два десятки років двигуни серії Mercury SeaPro успішно працюють на бурових вежах Норвегії і у рибалок Скандинавії і Африки.- Всі мотори Mercury SeaPro забезпечені більш потужною системою запалювання, додатково посиленим редуктором, румпелем з регулятором зусилля повороту. Для важких і тривалих умов щоденної експлуатації румпельне, тобто ручне управління мотором - краще рішення в усьому діапазоні від 10 до 75 к.с. Особливо необхідно відзначити більш зручне розташування ручки перемикання реверсу на всіх двигунах Mercury SeaPro, починаючи з 55 к.с.Низька ступінь стиснення зберігає двигуни професійної серії при роботі на низькоякісному паливі, що в комплекті з водовіддільним фільтром і фірмовим маслом "Quicksilver" гарантує стійку роботу навіть на вітчизняному 92 бензині. Електрохімічний захист і широке застосування нержавіючої сталі підвищують захищеність конструкції від корозії і тут не можна не відзначити, що всі вироби покриті міцною багатошаровою акриловою емаллю.Головними конструктивними відмінностями комерційних моторів є те, що двигун Мercury досягає максимального крутного моменту вже на 3500-4000 об. / Хв. Як наслідок немає необхідності експлуатувати двигун на максимальних обертах. В цьому випадку трохи впаде швидкість руху, але економія палива вже через кілька годин руху буде помітна, особливо на двигунах з потужністю понад 30 к.с.- Для підвищення корозійної стійкості такі деталі як: гребний вал, вал перемикання передач, привідний вал і кріпильні елементи зроблені з нержавіючої сталі.- Незалежні розрядні конденсатори системи запалювання гарантують напругу до 40000 В, що забезпечує легкий запуск, відмінну паливну економічність і надійність.- Потужний генератор виробляє достатньо електроенергії для зарядки акумуляторної батареї і живлення додаткового обладнання.- Петлеве продування циліндра (на моторах 25; 30; 40; 55; 60; 75) і електронне впорскування суміші на 3.0L забезпечує найкраще очищення циліндра від відпрацьованих газів, що гарантує високу потужність і економію палива.- Картер редуктора мотора 3.0L має додатковий водозабірник і подвійний верхній підшипник для більшої надійності і зручності експлуатації.- Мотори Mercury без дистанційного управління відрізняються багатофункціональним румпелем, який контролює кут відкриття дросельної заслінки, регулювання опору на рукоятці дроселя, зупинку і запуск двигуна, що дуже зручно при троллінгу, роботі та відпочинку.- Водяний насос з еластичною крильчаткою і корпусом з нержавіючої сталі гарантують виняткову корозійну стійкість і надійність.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.