ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit

Мотор до човна Suzukі DF350ATX

На відміну від більшості конкурентів в корпорації Сузукі створено окремий підрозділ SUZUKI MARINE, який займається виключно водомоторною технікою і лодочні мотори Сузукі не схожі на автомобільні мотори цієї ж фірми. І це важливо, адже у підвісних двигунів є своя специфіка: це і робота у середовищі із збільшеною вологістю і висока важливість ваги підвісного двигуна і т.д. Якщо ви вирішили купити двигун до човна Suzuki - ви можете спиратися на більш ніж семидесятирічний досвід японського виробника.  На всі чотиритактні двигуни до човнів Suzuki діє трирічна гарантія, на двотактні мотори Сузукі - дворічна. Гарантія дійсна при проходженні планових ТО. Адреса СЦ в Києві - вул Академіка Заболотного 15а.  Якщо ви купили двигун до човна Сузукі, наприклад, в Києві ви можете розраховувати на гарантійний сервіс по всій Україні, причому авторизовані сервіси є не тільки в обласних центрах, але також в великих містах "на воді" наприклад Кременчук та Кривий Ріг.
Мотор до човна Suzukі DF350ATX Мотор до човна Suzukі DF350ATX Мотор до човна Suzukі DF350ATX
Вперше модель мотора Suzuki DF350 була презентована у 2017 році і одразу стала володарем кількох престижних нагород за "технічні іновації".  Що ж нового у флагманської моделі Сузукі потужністю 350 сил.

- Інженери корпорації Suzuki розробили систему впуску повітря, яка дозволяє мотору в більшому обсязі всмоктувати повітря, при цьому відділяючи вологу. Дві вентиляційних грат під кришкою мотора затримують вологу і краплі води. Температуру повітря на впуску вдалося знизити в середньому на 10 градусів, від температури навколишнього середовища. Таким чином, в камеру згоряння потрапляє більший об'єм повітря.
- Щоб домогтися підвищення потужності мотора до 350 кінських сил, поршня повинні витримувати додаткове навантаження. Для забезпечення цих показників, а також продовження їх терміну служби, інженери Susuki пішли від стандартної термічної обробки поршнів і почали застосовувати дробоструминне ущільнення. Це дорога технологія, яка дає шорстку, чисту поверхню і дозволяє рівномірно розподіляти навантаження, що утворюється під час горіння. Крім цього, шатуни і вся кривошипно-шатунна група посилені таким чином, щоб витримувати додаткове навантаження.
- Два гвинти, що обертаються в різних напрямках, на підвісному моторі DF350A дали відразу три переваги: ​​компактний розмір корпусу редуктора, підвищену врівноваженість корпусу і зменшення ковзання лопатей.
Завдяки розподілу потужності мотора не на три, а на шість лопатей гвинта, розмір шестерень редуктора вдалося зробити більш компактними, що в свою чергу дозволило створити більш обтічний, гідродинамічний редуктор. Інженери Suzuki провели багато часу за комп'ютерним моделюванням і випробуваннями на воді, так як розуміли, що зменшення гідродинамічного опору під водою є вкрай важливим для поліпшення швидкісних і ходових характеристик човна в цілому. Два гребних гвинта протилежного обертання дозволяють створити додатковий упор, за рахунок збільшення поверхні лопатей, компенсувати появу подовжнього крену і зменшити проковзування лопатей в воді. В результаті вдалося домогтися чудових результатів при прискоренні, дуже швидкого старту і уникнути крену човна на один борт.





service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Тип: 4-х тактний
Потужність к.с. (кВт): 350 (257.4)
Вага (кг): 330
Висота транцю (мм): 635 (X)
Система управління: Дистанційне
Система старту: Електро
Об'єм циліндрів (cm 3 ): 4390
Тип паливної системи: MPS EFI + Lean Burn
Діаметр і хід поршня (мм / мм): 98x97
Кількість циліндрів: V6-кут 55 °
Система газорозподілу: DOHC
Привід ГРМ: Ціпна
Робочий діапазон оборотів: 5700 - 6300
Емкость картера (л): 8.0
Рекомендовано пальне: А95
Рекомендований акумулятор (Ah): від 120
Система запалення: Транзисторна
Генератор (А): 12V 54A
Свічка запалення: NGK BKR6E
Кріплення мотору: Болти
Система керування: Гідравлічна
Передаточно число: 2,29: 1
Передачі: Вперед - нейтраль - назад
Вихлоп: Череп ступці гвинта
Захист трансмісії: Резиновий демпфер
Стандартний винт (шаг в дюймах): два гвинта з протилеж обертан
Вибір гвинта (шаг в дюймах): від 3x15-1/2''x19.5 '' до x31.5 ''
Ємність картера редуктора (мл): 1100
Гарантія (міс): 36

Особливості

  • При вазі тільки 330кг (моделі зі зміщеною віссю), двигуни Suzuki V6 руйнують думку про те, що потужний чотиритактний двигун повинен бути громіздким. Наш ексклюзивний кут розвалу циліндрів в 55 градусів і зміщена ведуча вісь роблять їх найбільш компактними підвісними двигунами у своєму класі. Ви не тільки отримаєте відмінну роботу, Ви також отримаєте обтічні форми двигуна, які чудово виглядають на Вашому судні.

Відгуки

 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!