ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit

Мотор до човна Yamaha FT9,9LMHX

Важливим прикладом якості та технічної досконалості лодочних моторів Ямаха є той факт, що китайські виробники підвісних двигунів більшіть моторів із всієї лінійки перекопіювали саме з Ямахи. Можливо і вам доводилося чути таку думку, що є мотори Ямаха та інші підвісні двигуни. Якщо ви, переглядаючи художні фільми або передачі, уважно придивитеся які мотори встановлено на човнах рибалок Австралії, Африки та Південної Америки - ви без проблем пізнаєте знайомий логотип фірми Ямаха. Справжня японська якість, перевірена десятирічями експлуатації -  це і є причина визннання двигунів до лодок Ямаха в усьому світі. Якщо купити мотор до човна Ямаха в нашому магазині ви отримаєте не лише надійного друга на довгі роки, а станете володарем ліквідної речі, ціна якої мало зменшується з роками, а попит на човнові мотори Ямаха бу завжди тримається на висоті. Широкий асортимен гребних гвинтів та інших аксесуарів до моторів Ямаха, що представлено на нашому сайті допоможе зробити ваш мотор повністю досконалим.
Мотор до човна Yamaha FT9,9LMHX Мотор до човна Yamaha FT9,9LMHX
Чотиритактний двигун для човна Yamaha FT9.9 LMHX серії High Trust з екстрадовгим дейдвудом, редуктором підвищеної тяги з великим передавальним числом. Ця особливість дейдвуда і редуктора дозволяє з успіхом використовувати мотор на яхтах і катерах в якості маршового або резервного двигуна, а також застосовувати його на важких утилітарних човнах . На даному моторі застосовується гребний гвинт збільшеного діаметру. Ручне управління і запуск.Силовий блок двигуна оснащений електронною системою запалювання (CDI), зручною транспортною ручкою. Органи управління коробкою передач і дроселем розташовані на румпелі  є система запобігання витоку масла з картера.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Тип: 4-х тактний SOHC, 2 циліндра
Потужність на гвинті: 9,9 к. с. при 5500 об/хв
Робочий об'єм: 212 см. куб.
Діаметр і хід поршня: 56 x 43 мм
Максимальні обороти: 5000-6000 об/хв
Обсяг масла в картері, л: 0.8
Система охолодження: водяне термостатируваня
Паливна система: карбюратор
Система запалювання: електронна CDI
Система запуску: ручна
Вихлоп: через гвинт
Паливо: бензин з октановим числом 95
Свічка запалювання: NGK BR6HS
Коробка передач
Передавальне число: 2.92:1
Перемикання передач: передній хід-нейтраль-реверс
Спорядження
Обсяг паливного бака: 12 л. виносний
Харчування бортової мережі: опція, 6A
Регулювання диферента: 4 позиції
Габарити і маса
Висота транцю: 635 мм
Суха маса 52 кг

Особливості

  • Експлуатаційні властивості мотора поліпшені за допомогою використання більшого важеля перемикання передач і ручки румпель в порівнянні з іншими двигунами того ж класу. Вібростійка гумова прокладка встановлена між блоком циліндрів і картером, а також біля основи  румпеля  значно зменшує вібрацію.
    Новітня розробка 4-тактного двигуна OHV з одним циліндром об'ємом 139 см. куб має чудову ефективність згоряння палива, забезпечуючи економічну та
    м'яку роботу двигуна. Двигуни оснащені системою запалювання CDI, для якої характерно низьке споживання палива.Маленький допоміжний паливний насос вбудований в паливний шланг перед карбюратором під ковпаком, гарантуючи цим самим доставку палива до карбюратора, двигун може бути запущений гладко навіть після тривалого зберігання.

Відгуки

 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!