Характеристики
Тип: |
2-х тактний, 2-циліндровий |
Потужність на гвинті: |
15 к. с. при 5500 об/хв |
Робочий об'єм: |
246 см. куб. |
Діаметр і хід поршня: |
56 x 50 мм |
Максимальні обороти: |
4500 - 5500 об/хв |
Обсяг масла в картері: |
немає |
Система охолодження: |
водяна |
Паливна система: |
2 карбюратора |
Система запалювання: |
CDI |
Система запуску: |
ручна |
Вихлоп: |
через гвинт |
Паливо: |
бензин з октановим числом 92 |
Коробка передач |
Передавальне число: |
2.08:1 |
Перемикання передач: |
передній хід - нейтраль - реверс |
Спорядження |
Гребний гвинт: |
3-х лопатевий |
Діаметр і крок |
11 |
Обсяг паливного бака: |
24 л. зовнішній |
Харчування бортової мережі: |
немає |
Габарити і маса |
Висота транцю: |
381 мм |
Суха маса |
36 кг |
Особливості
- Допускаючи використання човнового мотора Yamaha 15FMHS в якості переносного - інженери зробили все для Вашої зручності. Підвісний мотор Ямаха 15 має зручні ручки для перенесення зпереду і ззаді, перемикач швидкостей винесений вперед, двигун комплектується генератором постійного струму необхідним для підживлення невеликого акумулятора під ехолот або ходові вогні. Працює мотор тихо і стабільно на будь-яких обертах. Споживання палива при максимальних навантаженнях не більше 6 л/год ( в реальності ще менше). Не вірте, якщо вам скажуть, що свічки 2-х тактника "засмічуються" після роботи в режимі тролінга мало не кожні 30 хвилин. Все це не правда! Реальні плюси і мінуси двохтактників можна знайти тут.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.