ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня

Спрей для консервації човнового мотора

Купити оригінальне масло до човнового мотора це значить убезпечити себе від зайвих проблем при виході на воду. Сучасні лодочні мотори особливо великі інжекторні двигуни потребують тільки якісних мастил, адже на масло покладено функцію не тільки змащування але і очищення та охолодження певних ділянок двигуна. Масла для водомоторної техніки завжди виділяли в окрему групу, адже на відміну від автомобільних в масло для лодочних мотрів потрапляє набагато більше води (конденсати від перепаду температур на воді, можливе потрапляння через розгерметезацію і т.д.) і необхідно, щоб воно  при тому продовжувало виконувати свої фунції. Саме тому масло до чотиритактного човнового мотору коштує дорожче ніж для такого ж автомобільного двигуна, а  кількість виробників таких масел обмежена. У нас ви зможете замовити оригінальне синтетичне та напівсинтитичне масло до підвісних моторів Yamalube (Yamaha), Quicksilver (Mercury), Johnson (Evinrude). Також в наявності масло в редуктор човнового мотору в різних упаковках та пристрої для зручної та швидкої його заміни. Також у нас можна купити ущільнуюче кільце на болт заміни масла в редукторі лодочного мотора, яке ми радимо міняти на кожному ТО. Для двотактних двигунів ми пропонуємо китайське масло Parsun TCW3 - перевірено за кілька років використання та експлуатації, має чудові відгуки. Купуючи якісне масло  - ви не витрачаєте, а економите гроші, адже витрати пального зменшуються, витрати на ремонт двигуна відсутні.  Не забудьте також замовити масляний фільтр до човнового двигуна, адже як і в автомобілях його треба міняти разом із заміною масла та рідше ніж один раз на рік, бажано в кінці сезону. Зимовий консервант до човнового мотора знадобиться вам для проведення самостійної консервації двигуна. Також у нас можна замовити спеціальне водовідштовхуюче мастило до підшипкиків човнового мотора.
560 ГРН
600 ГРН

Навіщо потрібно консервувати двигн на зиму? Якщо двигун довго не експлуатується та зберігається в приміщенняї з різкою зміною температур - утворення конденсату в середині блоку цилідрів може призвести до іржавіння частин двигуна, і вихід їх з ладу. Консерван вкриває внутрішню поверхню плівкою та запобігає іржавінню. Як законсервувати мотор самостійно:

- завезти та прогріти мотор (не заводити без води!)
- бажано відключити паливний шланг та дочекатися випрацювання пального (але щоб мотор ще працював) із системи живлення двигуна. На практиці це зробити практично не можливо тому радимо попередньо додати стабілізатор пального в бензин.

- впорскнути консервант 2 секунди в карбюратор або в повітряний канал інжекторного двигуна, почекати 2-4 сек та впорскувати консерван наступні 10 секунд, або поки двигун не почне нестабільно працювати або не заглухне сам, після чого одразу заглушити мотор.

- викрутити свічки, впорскнути консервант (помірно) в свічні канали та пару разів провернути колінчастий вал для розподілення суміші по стінкам циліндра (чека при цьому має бути знята)

- вкрутити свічки, консервацію закінчено

Для розконсервації просто заведіть та прогрійте двигун, ніяких додаткових дій не потрібно.

Ємності флакону 340 г. вистачає всередньому на консервацію мотору 15 к.с. - 4 рази. Можна використовувати як для 2 тактних так і до 4 тактних двигунів.

Також під час консервації бажано обробити вал гвинта та перепресувати мастило в підшинику повороту двигуна спеціальним водовідштовхуючим мастилом

credit card Можлива оплата карткою будь-якого банку
privat 24 Приват 24, оплата частинами, миттєва розстрочка, кредит
delivery2 Оплата при отриманні на компаніях перевізниках

Характеристики

Особливості

Відгуки

 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!