ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
044 361 70 31
Заказать звонок
050 411 33 44
diler@sail.com.ua

В цій статті мова піде про розбірні надувні човни з ПВХ. 

Що таке кільовий човен? Це човен у якого є кіль – простими словами дно випуклої форми – див малюнок. Кіль потрібен для надання човну більшої стійкості у поворотах, а також міцності у повздовжній площині. Вирізняють човни з більшою або меншою кілеватістю – тобто більший або менший бугор на дні. На думку автора на легких гумових човнах цей параметр мало впливає на їх ходові властивості.  

З теорії: глибший кіль – краща морехідність (можливість долати більші хвилі), можливість встановлювати більш потужний двигун. На гумових човнах кіль – це додатковий балон, що встановлено під дерев’яним настилом підлоги. Також для зміцнення повздовжньої стійкості до згинання в таких судах використовуються стрингери – елементи, які жорстко фіксують між собою пластини з яких складене дно човна. Сланьовий човен – це той човен, дно якого пласке, та не має підсилюючих елементів конструкції у повздовжній площині. Причому не важливо обладнано такий човен дном книжкою (широкими древ'яними панелями перекривається вся площа дна човна) або рейковий настил – 3-4 дошки (як на фото ліворуч) - все нижченаведене стосується до них однаково.  

Отже розглянемо переваги та недоліки кожного з суден з точки зору власника (рибака, мисливця). 

1.     Фінансова складова.

Кільові човни складніші у виробництві, на них витрачається більше матеріалів, а отже вони дорожчі. До того ж на кільовий човен треба встановлювати більший за потужністю двигун. Якщо мова іде про 1-го члена екіпажу то мінімум це має буде 5 к.с. двоє – 9,8 к.с. В середньому комплект з човном довжиною 330см та китайським двигуном у 9,8 к.c. обійдеться у 1800 USD. На сланьовий човен мінімальних обмежень по потужності двигуна не існує, а отже все залежить від вашого вибору. В середньому човен 330 см. та китайський двотактний двигун у 5 к.с. обійдеться у 1150 USD. Різниця відчутна. 

2.     Швидкісна складова – найважливіша відмінність!!vidstani

Швидкість наведеного вище кільового комплекту з двома членами екіпажу на борту становитиме приблизно 25 км/год, а сланьового 15 км/год. Різниця відчутна, і це не враховуючи те, що на кільовий човен може бути встановлено двигун 15 і навіть 20 к.с., а отже виросте і швидкість, в той час як на сланьовий ми ні в якому разі не рекомендуємо ставити двигун потужніший за 6 к.с. – це дуже небезпечно!!!  Отже, прорахуйте середню відстань, яку ви долаєте під час риболовлі (програми google maps, або Яндекс карти вам допоможуть див малюнок) розділіть на швидкість і зрозумійте скільки часу ви будете витрачати на пересування на різних комплектах. Це суттєво допоможе вам зробити правильний вибір.

3.     Мобільність комплекту.  

Прикладом в цьому плані може служити соковитискачка. Майже у кожного вдома є цей прилад, але чи часто ви їм користуєтеся? Думаю не часто. Проблема в тому щоб зробити стакан соку треба витратити купу часу, а потім ще довше все це треба мити та складати. Так само і в човнах. Чим легший комплект, чим зручніше його розбирати, складати та перевозити тим з більшим задоволенням і частіше ви будете його використовувати. Для вашого розуміння вага вищенаведеного кільового комплекту становить 75 кг, час складання 30-40 хв.,  сланьового варіанту 55 кг та 15-20 хвилин. Різниця відчутна.

Отже ми розглянули основні відмінності, а тепер розглянемо декілька розповсюджених міфів.

1.     Кільовий човен краще долає хвилі – міф. Насправді:  це стосується тільки залізних човнів. Гумові однаково погано переносять хвилі тому що ідуть по ним, а не ріжуть їх. Зазвичай при хвилях, трохи вищих за мінімальні, на обох типах човнів їздять однаково повільно щоб уникнути забризкування води всередину човна.

2.     На сланьовому човні неможливо встати на ноги і постояти/покидати- міф. Насправді – встати там можна. На човні з суцільним дном, тобто на кільовому звичайно стояти зручніше, особливо якщо він великого розміру – 390 – 400 см.,  але варто знати, що  на гумових надувних човнах взагалі довго стояти не зручно. Вони сильно розхитуються, починають іти за вітром і т.д.

3.     Малий човен з двигуном до 5 сил не треба реєструвати – міф. Насправді: на 07/2014 реєстрації підлягають будь – які човни на яких встановлено двигун. Подробиці тут

4.     Часто чути від клієнтів – «мені для того щоб покатати родину – 4 -5 чоловік тому і обираю кільовий з потужним двигуном». Такі клієнти не дуже уявляють, що таке катати, наприклад, дитину або дружину на гумовому човні на максимальній швидкості (у кого такий комплект той зрозуміє про що мова). Якщо коротко пояснювати, то навряд чи хтось з членів вашої родини витримає таку прогулянку на максимальних швидкостях більше 15-20 хвилин і то при ідеальних погодних умовах. Тому також враховуйте і цей момент при виборі човна.

Порада: при виборі човна основну увагу звертайте на відстані, які вам потрібно долати, і від того обирайте комплект.

Все лодочные моторы от одного поставщика

Лодочный мотор – сделать правильный выбор очень непросто. Соотношение вес/мощность, 2-х или 4-х тактный, гармоничное сочетание мотор-лодка ответы на все эти вопросы вы найдете на страницах нашего сайта. Также постоянно обновляется нормативная база Украины по вопросам: как зарегистрировать лодку, тарифы на тех осмотр мотора и лодки, как получить права на управление лодкой, шлюзование на каскаде Днепровских ГЭС.

У нас можно купить лодочный мотор либо двигатель на лодку - есть все цены на лодочные моторы от таких производителей: Mercury, Selva, Suzuki, Sail, Yamaha, Honda, Tohatsu, Evinrude, Parsun, дистанционное управление к лодкам, надувные резиновые лодки (лодки из ПВХ) Aqua Star, Adventure, Captain, Brig, Suzumar, Honda (HonWave), SPORTEX, Kolibri, Ivory, Skiper, Bark, Haris, аксессуары для тюнинга лодок. Новый мотор для лодки можно купить в кредит. Купить лодочный мотор б у дешево вы тоже сможете у нас. Только здесь очень удобно и быстро можно подобрать мотор для лодки б у. Если вы хотите быстро продать лодочный мотор б/у у нас дейтвует программа "trade-in" - т.е. мы готовы забрать ваш двигатель и за доплату предоставить вам новый.

Лодочные моторы 14-ти разных брендов новые и бу. Удобный подбор, бесплатная доставка, честные консультации.

Статьи

  • Эхолоты и картплоттеры - в чем отличие и как выбрать?

    Эхолоты и картплоттеры - что это за устройства, где и как используются, чем отличаются? На эти и другие вопросы мы попробуем ответить.
    Итак, начнем с короткого описания.
    Подробнее...  
  • Как поменять масло в редукторе лодочного мотора

    Замену масла в редукторе лодочного мотора рекомендуется проводить один раз в сезон при подготовке мотора к зимнему хранению.
    Поменять масло в редукторе самостоятельно не сложно, особенно, если использовать...... 
    Подробнее...  
 
Заказать звонок
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!



Купить
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!