Характеристики
| Характеристики |
Honda BF-15 D3 SHU |
| ДВИГУН |
| Тип двигуна |
4 тактний, OHC - 2 циліндри |
| Рекомендована висота транцю, мм |
381/445 (S) |
| Потужність, кВт / к. с. |
11 кВт / 15 к. с. |
| Робочий об'єм двигуна см3 |
350 |
| Діаметр х хід поршня (мм) |
59 х 64 |
| Діапазон обертів при відкритій заслінці |
4500-5500 |
| Система охолодження |
водяне охолодження |
| Система живлення |
карбюратор з прискорювальним насосом |
| Система запалювання |
електронна PGM-IG |
Система випуску
|
у воду через ступицю гребного гвинта |
| ПРИВІД |
| Передавальне відношення |
2.08 |
| Положення перемикача передач |
вперед-нейтраль-назад |
| ПАЛИВНА СИСТЕМА |
| Ємність паливного бака |
12 л, пластик |
| Паливо |
бензин АІ-95 |
| Витрата палива г/л. с./год |
- |
| Час роботи на одній заправці |
- |
| ОБЛАДНАННЯ |
| Потужність генератора змінного струму |
12 |
| Наявність індикатора тиску масла |
|
| Наявність індикатора перегріву |
|
| Наявність обмежувача обертів |
|
| Наявність аварійного вимикача |
|
| Можливість регулювання тягової потужності |
|
| Управління |
ручне |
| Система запуску |
електро+ручний |
| Винос гвинта з води |
ручний |
| Зміна нахилу двигуна |
ручне 5-ступенева |
| РОЗМІРИ І МАСА |
| Розміри двигуна Довжина x Ширина x Висота (мм) |
650 x 350 x 1110 |
| Розміри упаковки Довжина x Ширина x Висота (мм) |
1310 x 740 x 550 |
| Розмір гвинта |
9 (1/4) х 10 |
| Гребний гвинт: число лопастей |
4 |
| Маса |
Особливості
- Забезпечуючи більш м'яке прискорення і підвищений ККД витрати палива, човновий мотор Honda BF15 використовує перевірену технологію цифрового запалювання PGM-IG - керовану мікропроцесором, яка оптимізує синхронізацію запалювання на будь-якій швидкості. А для ще більшої упевненості ви можете покластися на електронну систему поточного контролю фірми "Хонда" і завжди знаходитися на морі в безпеці!
Зусилля в правильному напрямку. Будучи самими легкими в своєму класі, всі човнові мотори випускаються у версії Power Thrust ("Потужне зусилля") - версії, яка підтримує крутний момент при низьких обертах за допомогою спеціально сконструйованих лопастей гвинта і високого ККД коробки передач.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.