Характеристики
| Параметр | Хар-ки |
| Тип двигуна |
4-х тактний |
| Рекомендована висота транцю, мм |
381 |
| Потужність, к. с. (кВт) |
9.9 |
| Вага, кг |
40 |
| Об'єм, см3/Число циліндрів |
212 |
| Макс. число об/хв |
5000 |
| Діаметр/хід поршня |
59x59 |
| Запалювання |
ТСІ |
| Запуск |
Ручний |
| Впускна система |
Карбюратор |
| Передавальне відношення |
- |
| Привод розподільчого валу |
Ремінний |
| Передачі |
Вперед-нейтраль-назад |
| Управління |
Румпель |
| Генератор |
|
| Підйом ноги |
Вручну |
| Система подачі палива |
Зовнішній бак |
| Можливість руху по мілководдю |
Так |
| Система охолодження |
Водяна |
| Система змащення |
Картер |
| Система вихлопу |
Через гвинт |
| Тип палива |
АІ-92 |
| КОМПЛЕКТ ПОСТАВКИ |
| Зовнішній паливний бак |
Та 12 л. |
| Вбудований паливний бак |
Немає |
Особливості
- Це не задавлена карбюратором пятнашка, а повноціна двхоциліндрова десятка. При вазі п'ятнашки 50 кг, цей двигун важить 40. А ця різниця дуже важлива.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.