Характеристики
Двигун |
Тип: |
4-х тактний SOHC, 4 циліндри, 16 клапанів |
Робочий об'єм: |
1496 см. куб. |
Діаметр і хід поршня: |
73 мм х 89.4 мм |
Максимальні обеоти: |
5000 — 6000 об/хв |
Потужність на гвинті: |
100 к. с. при 5900 об/хв |
Система охолодження: |
водяна |
Паливна система: |
інжекторна з комп'ютерним керуванням |
Система запалювання: |
мікрокомпютерна |
Система запуску: |
електрична |
Вихлоп: |
через гвинт |
Паливо: |
бензин з октановим числом 92 |
Коробка передач |
Передавальне число: |
2.33:1 |
Перемикання передач: |
передній хід - нейтраль - реверс |
Спорядження |
Гребний гвинт: |
опція |
Діаметр і крок |
- |
Обсяг паливного бака: |
- |
Харчування бортової мережі: |
44 А (550 Вт) |
Габарити і маса |
Висота транцю: |
508 мм |
Суха маса |
163 кг |
Особливості
- LAST (Boosted Low Speed Torque - підвищення крутного моменту при розгоні. Бортовий мікрокомп'ютер визначається найбільш вигідне співвідношення паливо-повітряної суміші і автоматично налаштовує агресивну криву кутів випередження в системі запалювання, що покращує розгінну динаміку двигуна
Система газорозподілу VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) динамічно змінює просвіт впускних клапанів залежно від режиму роботи двигуна. На високих обертах третій кулачок, має збільшений профіль, входить в зчеплення з газорозподільним валом і в камеру згоряння надходить більша кількість горючої суміші. Застосування динамічного газорозподілу є сучасною альтернативою збільшення ходу поршня
Поліпшені швидкісні характеристики, досягнуті завдяки зменшенню ваги мотора і гідродинамічно вигідному профілю редуктора
Завдяки впровадженню системи Lean Burn (подача збідненої суміші) підвищена економічність мотора на крейсерських швидкостях (50-80% від граничної швидкості). Виражене у числах значення економії палива може досягати 20%
Одинарний верхній розподільчий вал (SOHC) забезпечує максимальний крутний момент і ефективне використання палива
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.