ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Honda BF100LRTU

Хонда - виробник на відміну від інших, виключно японський виробник лодочних моторів. Лейбв вироблено в Японії була і залишається гарантією неперевершеної якості. Також варто зазначити, що навіть бу лодочні мотори Хонда в сервівісі набагато простіші конкурентів, адже в підвісних двигунах починаючи з потужності 40 к.с. і більше використовується більшість запчастин з автомобільних моторів, а це значить, що запчастини легше і дешевше знайти на ринку. Найбільшу популярність мають чотиритактні мотори 20 та 50 к.с., адже Хонда ніколи не випускала двотактних двигунів і за десятиріччя віддточила якість чотиритактників до ідеалу. Також варто визначити ще одну ексклюзивну модель мотора до човна Хонда - це BF 2.5, адже це єдиний лодочний мотор серед відомих брендів. що має повітряне охолодження. Купити лодочний мотор Хонда можна в Києві, а дворічна гарантія розповсюджується на всю Україну. Також ви зможете провести перший запуск свого мотора і розрахуватися за нього безпосередньо в сервісному центрі по всій Україні.
Новинка 2014 модельного року. Гідравлічний підйомник, чотиритактний силовий блок з системою газорозподілу VTEC, мала вага, програмована система вприскування палива - ось далеко не повний перелік конструктивних і технологічних особливостей мотора. Якщо коротко, то в цьому двигуні зібрані всі іновації від автомобільних двигунів Honda
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Двигун
Тип: 4-х тактний SOHC, 4 циліндри, 16 клапанів
Робочий об'єм: 1496 см. куб.
Діаметр і хід поршня: 73 мм х 89.4 мм
Максимальні обеоти: 5000 — 6000 об/хв
Потужність на гвинті: 100 к. с. при 5900 об/хв
Система охолодження: водяна
Паливна система: інжекторна з комп'ютерним керуванням
Система запалювання: мікрокомпютерна
Система запуску: електрична
Вихлоп: через гвинт
Паливо: бензин з октановим числом 92
Коробка передач
Передавальне число: 2.33:1
Перемикання передач: передній хід - нейтраль - реверс
Спорядження
Гребний гвинт: опція
Діаметр і крок -
Обсяг паливного бака: -
Харчування бортової мережі: 44 А (550 Вт)
Габарити і маса
Висота транцю: 508 мм
Суха маса 163 кг

Особливості

  • LAST (Boosted Low Speed Torque - підвищення крутного моменту при розгоні. Бортовий мікрокомп'ютер визначається найбільш вигідне співвідношення паливо-повітряної суміші і автоматично налаштовує агресивну криву кутів випередження в системі запалювання, що покращує розгінну динаміку двигуна
    Система газорозподілу VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) динамічно змінює просвіт впускних клапанів залежно від режиму роботи двигуна. На високих обертах третій кулачок, має збільшений профіль, входить в зчеплення з газорозподільним валом і в камеру згоряння надходить більша кількість горючої суміші. Застосування динамічного газорозподілу є сучасною альтернативою збільшення ходу поршня
    Поліпшені швидкісні характеристики, досягнуті завдяки зменшенню ваги мотора і гідродинамічно вигідному профілю редуктора
    Завдяки впровадженню системи Lean Burn (подача збідненої суміші) підвищена економічність мотора на крейсерських швидкостях (50-80% від граничної швидкості). Виражене у числах значення економії палива може досягати 20%
    Одинарний верхній розподільчий вал (SOHC) забезпечує максимальний крутний момент і ефективне використання палива

Відгуки