Характеристики
Двигун |
Тип: |
4-х тактний SOHC, 3 циліндри, 12 клапанів |
Робочий об'єм: |
998 см. куб. |
Діаметр і хід поршня: |
73 мм х 79.5 мм |
Максимальні оберти: |
5000 — 6000 об/хв |
Потужність на гвинті: |
60 к. с. при 5500 об/хв |
Система охолодження: |
водяна |
Паливна система: |
інжекторна з комп'ютерним керуванням |
Система запалювання: |
мікрокомпютерна |
Система запуску: |
електрична |
Вихлоп: |
через гвинт |
Паливо: |
бензин з октановим числом 92 |
Коробка передач |
Передавальне число: |
2.07:1 |
Перемикання передач: |
передній хід - нейтраль - реверс |
Спорядження |
Гребний гвинт: |
опція |
Діаметр і крок |
- |
Обсяг паливного бака: |
- |
Харчування бортової мережі: |
22 А (270 Вт) |
Габарити і маса |
Висота транцю: |
508 мм |
Суха маса |
108 кг |
Особливості
- BLAST (Boosted Low Speed Torque - підвищення крутного моменту при розгоні). Бортовий мікрокомп'ютер оптимізує співвідношення "повітря-паливо" і автоматично налаштовує агресивну криву кутів випередження в системі запалювання
Поліпшені швидкісні характеристики досягнуті завдяки зменшенню ваги мотора і оптимізації гідродинамічних характеристик корпусу редуктора.
Підвищена економічність мотора на крейсерських швидкостях (50-80% від граничної швидкості) досягнуто впровадженням системи Lean Burn (подача збідненої суміші) і режиму ECOmo (Economy COntrolled Motor - управління економічністю двигуна)
Зміщений вертикальний вал знижує вібрації і сприятливо позначається на габаритах і управлінні мотором
В моторі застосована полегшена повітрозабірна система з довгими каналами виробництва Mikuni Corporation. Ця корпорація є одним з лідерів у галузі розробки і виробництва паливних систем
Виняткова маневреність (Easy Dock Steering) завдяки куту повного розвороту двигуна 100 град(при румпельному управлінні).
Реалізація підтримки протоколу зв'язку NMEA2000 для підключення до эхолоту, картплоттера, GPS і т. д., що підтримують даний стандарт
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.