Характеристики
Характеристики |
F 30 M GA EFI |
F 30 ML GA EFI |
F 30 ELPT EFI |
Рекомендована висота транцю, мм |
381 |
508 |
508 |
Потужність, кВт / к. с. |
22,1 / 30 |
22,1 / 30 |
22,1 / 30 |
Вага, кг |
78 |
78 |
78 |
Кількість циліндрів |
3 (в ряд) |
3 (в ряд) |
3 (в ряд) |
Макс. число об/хв |
5250-6250 |
5250-6250 |
5250-6250 |
Робочий об'єм, см3 |
526 |
526 |
526 |
Діаметр/хід поршня: |
61 мм x 60 мм |
61 мм x 60 мм |
61 мм x 60 мм |
Охолодження |
вода+термостат |
вода+термостат |
вода+термостат |
Запалювання |
розрядка конденсатора з електронним регулятором випередження запалювання |
Запуск |
ручний |
ручний |
електричний |
Передавальне відношення |
1,92:1 |
1,92:1 |
1,92:1 |
Положення перемикача передач |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
Система управління |
румпель |
румпель |
дистанційно |
Система генератора |
15 (186 Вт) |
15 (186 Вт) |
15 (186 Вт) |
Система регулювання диферента |
ручна пневмогідравлічна |
електрогідравлічна |
електрогідравлічна |
Паливний бак |
зовнішній на 25л |
зовнішній на 25л |
зовнішній на 25л |
Вимоги для палива |
неетилований 90 RON мінімум |
Система газорозподілу |
один розподілвал з 2 клапанами на циліндр |
Система вихлопу |
через гвинт |
через гвинт |
через гвинт |
Система вприскування масла |
немає |
немає |
немає |
Система змащення |
мокрий картер, система змащення під тиском |
Ліве обертання |
немає |
немає |
немає |
Система змащення |
однотечне вприскування масла різної продуктивності |
Системи попередження |
про низький тиск масла, перевищення граничних обертів і перегрів двигуна |
Стандартні гвинти |
шліцьовий вал, гумова маточина |
Особливості
- Літери GA в назві моделі свідчать про наявність амортизаторів підйому. Це дешева, проста а значить дуже надійна систем. Працює за принципом зведеної пружини. Підйом мотора з води здійснюється вручну при цьому підняти мотор вагою 78 кг так же просто як і звичайний двохтактник вагою 25 кг
Система EFI (Electronic Fuel Injected) доводить до досконалості і без того чудові технічні характеристики цих чотиритактних двигунів. Електроніка точно дозує паливо, враховуючи крім частоти обертання колінвалу і величину навантаження на мотор, температуру навколишнього повітря, температуру блоку циліндрів, положення поршня, тиск у впускному колекторі. Все це дозволяє двигунам бути ще більш економічними, ніж звичайні чотиритактні двигуни. Крім того, двигуни з системою вприскування EFI відрізняються надійним пуском і рівною роботою навіть на найменших обертах в будь-якому діапазоні температур. Низький рівень шуму і зведене до мінімуму забруднення навколишнього середовища - ще один плюс на користь . Конструкція підвіски має дистанційне регулювання нахилу. Двигуни поставляються зі стандартним (381 мм) і довгим (508 мм) дейдвудом.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.