Характеристики
| Характеристики |
F 40 E (3 cyl) EFI |
F 40 EL (3 cyl) EFI |
F 40 ELPT (3 cyl) EFI |
| Тип двигуна |
інжекторний |
інжекторний |
інжекторний |
| Тактність |
чотиритактні |
чотиритактні |
чотиритактні |
| Рекомендована висота транцю, мм |
381 |
508 |
508 |
| Потужність, кВт / к. с. |
29,9 / 40 |
29,9 / 40 |
29,9 / 40 |
| Вага, кг |
106 |
106 |
106 |
| Кількість циліндрів |
3 |
3 |
3 |
| Макс. число об/хв |
5500-6000 |
5500-6000 |
5500-6000 |
| Робочий об'єм, см3 |
747 |
747 |
747 |
| Діаметр/хід поршня: |
65 мм x 75 мм |
65 мм x 75 мм |
65 мм x 75 мм |
| Охолодження |
водяне охолодження з термостатом |
| Запалювання |
Індуктивне з електронним блоком управління (ECM 555 Digital Inductive) |
| Запуск |
електричний |
електричний |
електричний |
| Передавальне відношення |
2,00:1 |
2,00:1 |
2,00:1 |
| Положення перемикача передач |
передній хід - нейтраль - реверс |
| Система управління |
дистанційне |
дистанційне |
дистанційне |
| Система генератора |
Ручна10 Ампер (126 Ват) + регулятор напруги |
18 А (227 Вт) |
| Система регулювання диферента |
пневмоциліндр |
пневмоциліндр |
электрогідропривід |
| Паливний бак |
25 л., зовнішній |
25 л., зовнішній |
25 л., зовнішній |
| Вимоги для палива |
неетилований 90 RON мінімум |
| Система газорозподілу |
2 клапани, головний розподільчий вал |
| Система вихлопу |
через гвинт |
через гвинт |
через гвинт |
| Система змащення |
однотечне вприскування масла різної продуктивності |
| Обсяг масла в редукторі |
440 мл |
440 мл |
440 мл |
| Обсяг масла в картері |
3000 мл |
3000 мл |
3000 мл |
| Рекомендований тип масла |
Outboard oil SAE 10W 30 |
Outboard oil SAE 10W 30 |
Outboard oil SAE 10W 30 |
| Ліве обертання |
немає |
немає |
немає |
Системи попередження
|
про низький тиск масла, перевищення граничних обертів і перегрів двигуна |
| Рекомендований гребний гвинт |
шліцьовий вал, гумова маточина |
| Крок гребного гвинта |
10;10 1/2;11;12;13;14;15;16;17;19 |
Особливості
- Система EFI (Electronic Fuel Injected) доводить до досконалості і без того чудові технічні характеристики цих чотиритактних двигунів. Електроніка точно дозує паливо, враховуючи крім частоти обертання колінвалу і величини навантаження на мотор, температуру навколишнього повітря, температуру блоку циліндрів, положення поршня, тиск у впускному колекторі. Все це дозволяє двигунам бути ще більш економічними, ніж звичайні чотиритактні двигуни. Крім того, двигуни з системою вприскування EFI відрізняються надійним пуском і рівною роботою навіть на найменших обертах в будь-якому діапазоні температур. Низький рівень шуму і зведене до мінімуму забруднення навколишнього середовища - ще один плюс на користь . Конструкція підвіски має дистанційне регулювання нахилу. Двигуни поставляються зі стандартним (381 мм) і довгим (508 мм) дейдвудом.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.