ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна МеркуріF40E EFI

Частина великої корпораціїї Brunswick історія компанії Меркурі бере свій початок в США в 1939 році. На сьогодні свої заводи з виробництва підвісних двигунів Меркурі компанія має в США, Китаї, та Японії і по деякім джерелам є найбільшим виробником підвісних двигунів до човнів в світі. Це ви можете підтвердити і особисто - достатньо лише глянути на лінійку моторів до човнів Меркурі, що представлена в Україні, також не забудьте додати до цього електромотори та двигуни так звані onboard (на борту). Ціна на лодочні мотори Меркурі є зазвичай найкращою серед брендів і це при тому, що виробник дає гарантію 3 роки на всі двотактні моделі та 5 років на чотиритактні. Сервіс Меркурі - це окрема історія, адже імпортер завжди має на складі в Києві широкий асортимент запчастин, що є скоріше виключеннням на ринку, тому навіть б/у двигун зможе радувати вас своєю роботою довгі роки. Купити човновий мотор Меркурі ви можете в одному із наших сервісних центрів, що охоплюють всю Україну, достатньо лише зателефонувати нам та замовити обрану модель. Двигун до човна Меркурі - це правильний вибір як для рибака або мисливця, що їздить на воду два рази на сезон, так і для рибного господарства, де люди не виходять з води цілий рік.
Тип впорскування - повний інжектор. Ідеальний для човнів совпрома типу "Прогрес", "Казанка". При установці такого мотора він дозволяє розігнати човен з двома членами екіпажу до 45 км / год, а подорожувати на такому моторі одне задоволення - тиша, відсутність запаху, економія палива. Mercury ME F40E EFI 4-тактний 4-циліндровий двигун для човна з електронним вприскуванням палива і дистанційним керуванням з електростартером. Дифферентовки і відкидання мотора здійснюється за допомогою гідроамортизатору. Двигун Меркурій ME F40E EFI обладнаний захисними кожухами, які не допускають пошкодження мотора від попадання води, запобігають корозії і знижують рівень шуму і та вібрації. Електронна система запалювання, керована комп'ютером, використовує модуль електронного цифрового управління ECM-555 і дозволяє запустити мотор з півоберта. Двигун обладнаний генератором потужністю 226 Вт, достатнім для впевненого запуску двигуна і живлення зовнішніх пристроїв. Система охолодження забезпечена термостатом і регулятором тиску, що підтримують стабільний температурний режим роботи двигуна. Мотор має сигналізацію перегріву, низького тиску масла і обмежувач обертів. Конструкція підвіски має регулювання нахилу за допомогою гідравлики. Mercury ME F 40 E EFI призначений для експлуатації на маломірних судах з висотою транцю 381 мм. У стандартну комплектацію входить машинка «газ-реверс», паливний бак з шлангом, набір інструментів, трос аварійної зупинки.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Характеристики F 40 E (3 cyl) EFI F 40 EL (3 cyl) EFI F 40 ELPT (3 cyl) EFI
Тип двигуна інжекторний інжекторний інжекторний
Тактність чотиритактні чотиритактні чотиритактні
Рекомендована висота транцю, мм 381 508 508
Потужність, кВт / к. с. 29,9 / 40 29,9 / 40 29,9 / 40
Вага, кг 106 106 106
Кількість циліндрів 3 3 3
Макс. число об/хв 5500-6000 5500-6000 5500-6000
Робочий об'єм, см3 747 747 747
Діаметр/хід поршня: 65 мм x 75 мм 65 мм x 75 мм 65 мм x 75 мм
Охолодження водяне охолодження з термостатом
Запалювання Індуктивне з електронним блоком управління (ECM 555 Digital Inductive)
Запуск електричний електричний електричний
Передавальне відношення 2,00:1 2,00:1 2,00:1
Положення перемикача передач передній хід - нейтраль - реверс
Система управління дистанційне дистанційне дистанційне
Система генератора Ручна10 Ампер (126 Ват) + регулятор напруги 18 А (227 Вт)
Система регулювання диферента пневмоциліндр пневмоциліндр электрогідропривід
Паливний бак 25 л., зовнішній 25 л., зовнішній 25 л., зовнішній
Вимоги для палива неетилований 90 RON мінімум
Система газорозподілу 2 клапани, головний розподільчий вал
Система вихлопу через гвинт через гвинт через гвинт
Система змащення однотечне вприскування масла різної продуктивності
Обсяг масла в редукторі 440 мл 440 мл 440 мл
Обсяг масла в картері 3000 мл 3000 мл 3000 мл
Рекомендований тип масла Outboard oil SAE 10W 30 Outboard oil SAE 10W 30 Outboard oil SAE 10W 30
Ліве обертання немає немає немає
Системи попередження

про низький тиск масла, перевищення граничних обертів і перегрів двигуна
Рекомендований гребний гвинт шліцьовий вал, гумова маточина
Крок гребного гвинта 10;10 1/2;11;12;13;14;15;16;17;19

Особливості

  • Система EFI (Electronic Fuel Injected) доводить до досконалості і без того чудові технічні характеристики цих чотиритактних двигунів. Електроніка точно дозує паливо, враховуючи крім частоти обертання колінвалу і величини навантаження на мотор, температуру навколишнього повітря, температуру блоку циліндрів, положення поршня, тиск у впускному колекторі. Все це дозволяє двигунам бути ще більш економічними, ніж звичайні чотиритактні двигуни. Крім того, двигуни з системою вприскування EFI відрізняються надійним пуском і рівною роботою навіть на найменших обертах в будь-якому діапазоні температур. Низький рівень шуму і зведене до мінімуму забруднення навколишнього середовища - ще один плюс на користь . Конструкція підвіски має дистанційне регулювання нахилу. Двигуни поставляються зі стандартним (381 мм) і довгим (508 мм) дейдвудом.

Відгуки