ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Меркурі F9.9ELCT

Частина великої корпораціїї Brunswick історія компанії Меркурі бере свій початок в США в 1939 році. На сьогодні свої заводи з виробництва підвісних двигунів Меркурі компанія має в США, Китаї, та Японії і по деякім джерелам є найбільшим виробником підвісних двигунів до човнів в світі. Це ви можете підтвердити і особисто - достатньо лише глянути на лінійку моторів до човнів Меркурі, що представлена в Україні, також не забудьте додати до цього електромотори та двигуни так звані onboard (на борту). Ціна на лодочні мотори Меркурі є зазвичай найкращою серед брендів і це при тому, що виробник дає гарантію 3 роки на всі двотактні моделі та 5 років на чотиритактні. Сервіс Меркурі - це окрема історія, адже імпортер завжди має на складі в Києві широкий асортимент запчастин, що є скоріше виключеннням на ринку, тому навіть б/у двигун зможе радувати вас своєю роботою довгі роки. Купити човновий мотор Меркурі ви можете в одному із наших сервісних центрів, що охоплюють всю Україну, достатньо лише зателефонувати нам та замовити обрану модель. Двигун до човна Меркурі - це правильний вибір як для рибака або мисливця, що їздить на воду два рази на сезон, так і для рибного господарства, де люди не виходять з води цілий рік.
СТ (Command Thrust) - дана модифікація двигуна 9,9 к.с. ідеально підходить для використання його в якості додаткового на яхті або пантоні. Двигун має довгу ногу і посилений редуктор, що дозволяє використовувати вантажні гвинти більш ефективно Човновий мотор Mercury ME F 9.9 EL - 2-циліндровий 4-тактний двигун з дистанційним управлінням і електростартером, призначений бути «другим» запасним мотором на великому катері або катамарані в якості додаткового, резервного. У Меркурія ME F9.9EL присутні всі функції повноцінного човнового мотора з дистанційним управлінням: реверс з включенням через машинку газ-реверс, генератор потужністю 50 Вт для живлення зовнішнього 12-вольтного обладнання і 25 Вт для зарядки акумулятора, електростартер, система водяного охолодження з термостатом і сигналізацією про перегрів, сигналізація низького тиску масла і обмежувач максимальних обертів двигуна.     А також конкурентні переваги чотиритактних підвісних човнових моторів: незалежна роздільна система мастила двигуна, більш чистий вихлоп в воду через гребний гвинт, термостат для підтримки незалежної температури двигуна, корпус водяного насоса з нержавіючої сталі, оцинковане покриття внутрішніх каналів для води, що забезпечує максимальний захист від корозії , більш низькі шум і вібрація через відведення вихлопних газів через маточину гребного гвинта, високі надійність і ефектівность, підвищений моторесурс двигуна.     Електронна мікропроцесорна система запалювання CDI забезпечує впевнену роботу електростартера і стійкі малі обороти двигуна, що дозволяє використовувати човновий мотор Mercury ME F 9.9 EL для троллінгу. Поставляється з подовженим дейдвудом для використання на човнах з висотою транцю 508 мм або на катерах в якості додаткового мотора. Важить Меркурі ME F 9.9 EL за рахунок електростартера 40.7 кг. У комплект поставки входить транспортний гребний гвинт з кроком 8.5 ', виносний паливний бак ємністю 12 л, набір інструментів для технічного обслуговування мотора і запасні свічки запалювання.А також конкурентні переваги чотиритактних підвісних човнових моторів: незалежна роздільна система мастила двигуна, більш чистий вихлоп в воду через гребний гвинт, термостат для підтримки незалежної температури двигуна, корпус водяного насоса з нержавіючої сталі, оцинковане покриття внутрішніх каналів для води, що забезпечує максимальний захист від корозії , більш низькі шум і вібрація через відведення вихлопних газів через маточину гребного гвинта, високі надійність і ефектівность, підвищений моторесурс двигуна.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Характеристики F 9.9 M F 9.9 ML F 9.9 EL
Рекомендована висота транцю, мм 381 508 508
Потужність, кВт 7,2 7,2 7,2
Вага, кг 38,4 38,4 38,4
Кількість циліндрів 2 2 2
Макс. число об/хв 5000-6000 5000-6000 5000-6000
Робочий об'єм, см3 209,8 209,8 209,8
Діаметр/хід поршня: 55 мм x 44 мм 55 мм x 44 мм 55 мм x 44 мм
Охолодження вода+термостат вода+термостат вода+термостат
Запалювання конденсатор CDI, електронне випередження запалювання
Запуск ручний ручний електричний
Передавальне відношення 2,08:1 2,08:1 2,08:1
Положення перемикача передач П. х.-Н.-З. х. П. х.-Н.-З. х. П. х.-Н.-З. х.
Система управління румпель або дистанційно румпель або дистанційно румпель або дистанційно
Система генератора 6 А (76 Ватт) 6 А (76 Ватт) 10 A (126 Ват)
Система регулювання диферента 5 + позиція на мілководді 5 + позиція на мілководді 5 + позиція на мілководді
Паливний бак 12 л 12 л 12 л
Вимоги для палива неетилований 90 RON мінімум
Система газорозподілу два клапани з верхнім розподілвалом
Система вихлопу через гвинт через гвинт через гвинт
Система вприскування масла немає немає немає
Система змащення мокрий картер, система змащення під тиском
Ліве обертання немає немає немає
Система змащення

однотечне вприскування олії різної продуктивності
Системи попередження про низький тиск масла, перевищення граничних обертів і перегрів двигуна
Свічка запалювання DCPR 6 E, NGK CR6HS DCPR 6 E, NGK CR6HS DCPR 6 E, NGK CR6HS
Рекомендований тип масла SAE 10w30 SAE 10w30 SAE 10w30
Обсяг масла в редукторі (мл) 200 200 200
Обсяг масла в картері (мл) 1000 1000 1000
Стандартні гвинти

алюмінієвий, 3 лопасті 9" x 9" дюймів

Особливості

Вага 38 кг - ось основна особливість двигуна Mercury 9.9 Так, це така ж ваг як і у двохтактників 15 к. с., але різницю в роботі цих двох двигунів ви відразу відчуєте. Практично беззувучна і дуже економна робота у чотирьохтатктника, плюс до цього відмінна тяга.

Відгуки