Характеристики
| Характеристики |
F 9.9 M |
F 9.9 ML |
F 9.9 EL |
| Рекомендована висота транцю, мм |
381 |
508 |
508 |
| Потужність, кВт |
7,2 |
7,2 |
7,2 |
| Вага, кг |
38,4 |
38,4 |
38,4 |
| Кількість циліндрів |
2 |
2 |
2 |
| Макс. число об/хв |
5000-6000 |
5000-6000 |
5000-6000 |
| Робочий об'єм, см3 |
209,8 |
209,8 |
209,8 |
| Діаметр/хід поршня: |
55 мм x 44 мм |
55 мм x 44 мм |
55 мм x 44 мм |
| Охолодження |
вода+термостат |
вода+термостат |
вода+термостат |
| Запалювання |
конденсатор CDI, електронне випередження запалювання |
| Запуск |
ручний |
ручний |
електричний |
| Передавальне відношення |
2,08:1 |
2,08:1 |
2,08:1 |
| Положення перемикача передач |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
П. х.-Н.-З. х. |
| Система управління |
румпель або дистанційно |
румпель або дистанційно |
румпель або дистанційно |
| Система генератора |
6 А (76 Ватт) |
6 А (76 Ватт) |
10 A (126 Ват) |
| Система регулювання диферента |
5 + позиція на мілководді |
5 + позиція на мілководді |
5 + позиція на мілководді |
| Паливний бак |
12 л |
12 л |
12 л |
| Вимоги для палива |
неетилований 90 RON мінімум |
| Система газорозподілу |
два клапана з верхнім розподілвалом |
| Система вихлопу |
через гвинт |
через гвинт |
через гвинт |
| Система вприскування масла |
немає |
немає |
немає |
| Система змащення |
мокрий картер, система змащення під тиском |
| Ліве обертання |
немає |
немає |
немає |
| Система змащення |
однотечне впорскування олії різної продуктивності |
| Системи попередження |
про низький тиск масла, перевищення граничних обертів і перегрів двигуна |
| Свічка запалювання |
DCPR 6 E, NGK CR6HS |
DCPR 6 E, NGK CR6HS |
DCPR 6 E, NGK CR6HS |
| Рекомендований тип масла |
SAE 10w30 |
SAE 10w30 |
SAE 10w30 |
| Обсяг масла в редукторі (мл) |
200 |
200 |
200 |
| Обсяг масла в картері (мл) |
1000 |
1000 |
1000 |
Стандартні гвинти
|
алюмінієвий, 3 лопасті 9" x 9" дюймів |
Особливості
- Вага 38 кг - ось основна особливість двигуна Mercury 9.9 Так, це така ж ваг як і у двохтактників 15 к. с., але різницю в роботі цих двох двигунів ви відразу відчуєте. Практично беззувучна і дуже економна робота у чотирьохтатктника, плюс до цього відмінна тяга.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.