Характеристики
Характеристики | DT-15-S |
Тип двигуна | двохтактний |
Рекомендована висота транцю, мм | 381 мм (S) |
Потужність, кВт (к. с.) | 11 / 15 |
Вага, кг | 33 кг |
Кількість циліндрів | 2 (в ряд) |
Робочий об'єм, см3 | 284 |
Макс. число об/хв | 4800-5600 |
Діаметр / хід поршня | 59 мм х 52 мм |
Система запуску | ручна |
Положення перемикача передач | передня, нейтраль, задня |
Управління мотором | румпельне |
Система генератора | є вихід змінного струму. необхідний стабілізатор. |
Відкидка мотора | ручна |
Рекомендований тип палива | 95 |
Ємність паливного бака | 25 л, зовнішній в комплекті |
Система подачі палива | карбюратор |
Можливість руху по мілководдю | є 3 режими |
Захист гвинта | гумовий амортизатор |
Система охолодження | рідинне+термостат |
Система змащення | попереднє змішування |
Обсяг масла в редукторі | 170 |
Рекомендований тип масла | TC-W3 |
КОМПЛЕКТ ПОСТАВКИ | |
Гребний гвинт | 3-х лопатевий |
Набір інструментів | так |
Наявність тросу аварійної зупинки | так |
Особливості
- Найдешевший з японців двигун у розрізі моторів потужністю 15 к. с. При цьому має найбільший обсяг блоку циліндрів, а це значить, що на човновий мотор Suzuki 15 AS можна встановлювати гвинти із збільшеним кроком і досягати більшої швидкості на малих човнах, або використовувати його y важких човнах з мінімальною втратою швидкості.
Відгуки
Александр, 20.02.2016
Намного тише пятнашки сузуки предыдущего поколения. При крейсерской скорости нет вибрации на румпеле вообще, на холостых немного колбасит. Тихий, тише мерка 15.
Владимир, 20.02.2016
мотором доволен...лодку килевую 360 из воды "выплевывает" свободно...для тролинга и быстрого перемещения за 2 дня расход 7 - 15 литров. На пол газа идет легко на глиссере с 3-мя рыбаками и снастями....."плэсо" рубает легко.
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.