ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit

Мотор до човна Tohatsu M15D2L

Двигуни дочовнів Тохацу виготовляються корпорацією Брюнвіч, яка так само є власником моторів Меркурі, але по перше не всі моделі однакові, а по друге навіть в тих двигунах, де встановлено однаковий блок циліндрів є відмінності. Ключовою особливістю лодочних моторів Тохацу є країна походження - мотори Тохацу це виключно Японські двигуни. Тобто всі моделі підвісних двигунів Тохацу зроблено та зібрано в Японії. В Україні найбільш відома і поширена модель мотора - Tohatsu T9.8, і дійсно, цей двотактник має унікальне в класі співвідношення вага/потужнісь. Якщо ви збираєтеся купити мотор Тохацу в нашому магазині - ви отримаєте разом з мотором можливість обрати бак (12 або 25 літрів), безкоштовний перший запуск, безкоштовну доставку та можливість розрахуватися за двигун півд час його отримання на сервісі, який знаходиться у вашому місці. Також прохання не плутати лодочні мотори Тохатсу з виробником автомобілів Дайхацу, які не мають відношення один до одного.
Tohatsu M 15 D2 S (L) двохтактний двигун для човна .   Човновий мотор Tohatsu M 15 D2 S (L) має порівняно великий робочий об'єм двигуна серед своїх японських побратимів в класі 2-тактних човнових моторів 247 см³. Але і більшу вагу в порівнянні з Yamaha і Suzuki на 5 кг.    При цьому підвісний човновий мотор володіє значною потужністю, економічністю і надійністю, властивою всім човновим моторам корпорації Тохатсу. Човновий мотор Tohatsu M 15 S має всі нові технічні переваги 2-х тактних двигунів: електронна мікропроцесорна система запалювання CD і легкий старт, вихлоп через гребний гвинт, термостат для підтримки незалежної температури двигуна, корпус водяного насоса з нержавіючої сталі, оцинковане покриття внутрішніх каналів для води, що забезпечує максимальний захист від корозії, салюміновий гребний гвинт, компактний розмір - і т.д. і прекрасно підійде для середнього човна (350-420 см), середнього катера (наприклад, «Прогрес-2»), невеликого вітрильника або понтона. Сьогодні Tohatsu Corporation® пропонує новий 15 к.с. 2-х тактний двигун для човна Tohatsu M 15 S (L) як універсальний, має в якості опції підключення до системи рульового і дистанційного керування човном або катером.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Модель Тohatsu M 15 D2 S
Тип мотора двохтактний
Потужність 15 к. с.
Число циліндрів 2
Вага 41 кг
Тип паливної системи карбюратор
Максимальне число об./хв 5200-5800
Висота транцю 508 мм
Робочий об'єм 247 см3
Система управління румпель
Запуск ручний
Вбудований бак -
Зовнішній бак 25 л
Охолодження водяне
Передавальне відношення 1.85:1
Діаметр Х хід поршня, мм 55 х 42
Передачі F-вперед - N-нейтраль - R-назад
Трим ручний
Гребний гвинт 3-х лопатевий
Виробник Tohatsu
Гарантія 3

Особливості

  • Серед особливостей цього мотора: системи Loop Charged Induction, CD система запалювання.
    -Loop Charged Induction - Система впуску із зворотно-петлевою продувкою: Дози повітряно-паливної суміші надходять у камеру згоряння з протилежних напрямків через отвори в поршнях і впускні отвори; вихлоп відбувається через вихлопні отвори. Ця технологія забезпечує більш повне згоряння, що призводить до збільшення потужності і коефіцієнта корисної дії палива. Використовується тільки на 2-тактних двигунах.

    -CD Ignition (CDI) - Розрядно-ємкісне запалювання: Система розрядно-ємкісного запалювання накопичує і зберігає первинну електричну енергію на ємкості (в конденсаторі), забезпечує автоматичне випередження запалювання для надійного запуску і збільшення терміну служби свічки.

Відгуки

 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!