Характеристики
Характеристики | 2,5 M |
Рекомендована висота транцю, мм | 508 |
Потужність, кВт | 1,9 |
Вага, кг | 13 |
Кількість циліндрів | 1 |
Макс. число об/хв | 4000-5000 |
Робочий об'єм, см3 | 74,6 |
Діаметр/хід поршня: | 47 мм x 43 мм |
Охолодження | проточна вода |
Запалювання | розрядка конденсатора CDI |
Запуск | ручний |
Передавальне відношення | 1,85:1 |
Положення перемикача передач | Тільки передня |
Система управління | румпель (360°) |
Система генератора | немає |
Система регулювання диферента | 4 поз |
Паливний бак | вбудований на 1.4 л |
Вимоги для палива | неетилований 90 RON мінімум |
Система газрозподілу: | контурна система впуску (1 карб) |
Система змащення: | масло змішується з бензином у співвідношенні 70:1 |
Система вихлопу | над гвинтом |
Система вприскування масла | немає |
Ліве обертання | немає |
Стандартні гвинти | 7 R6 |
Особливості
- Відмінний варіант в якості резервного для яхти або алюмінієвого катера. Зберігається в будь-якому положенні, має внутрішній бак, роботи якого на максимальних обертах вистачить на годину роботи.
Відгуки
Сергей, 21.02.2016
мотор нормальный но в карбюраторе игла поплавкового клапана из сплава.Капля воды попала и в конце 2 сезона окислилась,и отпала резинка.А иглу на 2,5 трудно достать
Дмитрий, 21.02.2016
Отличный мотор!!!.Стоит своих денег.Ставил на пластиковую лодку,не смотря на то,что он самый маломощный тянет не плохо(намного лучше чем на вёслах),бака 1,4л хватает примерно на час полного хода.Не зря признан во всём мире как самый надёжный простой двигатель
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.