ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Tohatsu M2,5A2S

Двигуни дочовнів Тохацу виготовляються корпорацією Брюнвіч, яка так само є власником моторів Меркурі, але по перше не всі моделі однакові, а по друге навіть в тих двигунах, де встановлено однаковий блок циліндрів є відмінності. Ключовою особливістю лодочних моторів Тохацу є країна походження - мотори Тохацу це виключно Японські двигуни. Тобто всі моделі підвісних двигунів Тохацу зроблено та зібрано в Японії. В Україні найбільш відома і поширена модель мотора - Tohatsu T9.8, і дійсно, цей двотактник має унікальне в класі співвідношення вага/потужнісь. Якщо ви збираєтеся купити мотор Тохацу в нашому магазині - ви отримаєте разом з мотором можливість обрати бак (12 або 25 літрів), безкоштовний перший запуск, безкоштовну доставку та можливість розрахуватися за двигун півд час його отримання на сервісі, який знаходиться у вашому місці. Також прохання не плутати лодочні мотори Тохатсу з виробником автомобілів Дайхацу, які не мають відношення один до одного.
Made in Japan. За якістю питань немає і бути не може. Легкий, невибагливий двигун. Єдиним мінусом цього двигуна є відсутність нейтральної передачі. Основна перевага двохтактного мотора, завдяки якому він і отримав особливе поширення серед навісних двигунів, а також двигунів для скутерів і іншої легкої техніки - це можливість отримати більшу потужність (близько 50%) на тому ж об'ємі двигуна. Звідси виходить очевидна перевага - можливість зробити двигун компактніше, що і потрібно для невеликого човна або катера. Досягається це за рахунок вприскування робочої суміші раз в два такти, а не раз в чотири, що зменшує інтервал між робочим і холостим ходом поршня.Tohatsu Corporation® надає водномоторникам саме те, що їм потрібно: більше потужності і менше ваги! Ця портативна модель човнового мотора Tohatsu M 2.5 A2 S пропонує дійсно неймовірне співвідношення потужності до ваги. Це найменший за розміром мотор для зручності і мобільності. Важить всього 12,5 і тому, де б Ви не захотіли відпочити на воді - візьміть Tohatsu M 2.5 A2 S з собою! Цей двигун для човна простий в дизайні, висока надійність підтверджена 2-х тактними технологіями Tohatsu Corporation®, має паливний насос з поворотною петлею для безперебійної роботи і економії палива, електронну систему запалювання і ручку для транспортування. Високоякісний алюмінієвий сплав корпусу мотора забезпечує максимальний захист від корозії, а цинкове внутрішнє покриття системи водоохолодження високу корозійну стійкість в морській воді. Човновий мотор Tohatsu M 2.5 A2 S має відмінну керованість (F-R) 360 градусів, вбудований паливний бак 1.4 л і стандартні функції захисту, властиві всім підвісним човновим моторам Tohatsu. Все це робить Тохатсу M 2.5 S вельми привабливим для рибалок.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Характеристики 2,5 M
Рекомендована висота транцю, мм  508
Потужність, кВт 1,9
Вага, кг 13
Кількість циліндрів 1
Макс. число об/хв 4000-5000
Робочий об'єм, см3 74,6
Діаметр/хід поршня: 47 мм x 43 мм
Охолодження проточна вода
Запалювання розрядка конденсатора CDI
Запуск ручний
Передавальне відношення 1,85:1
Положення перемикача передач Тільки передня
Система управління румпель (360°)
Система генератора немає
Система регулювання диферента  4 поз
Паливний бак вбудований на 1.4 л
Вимоги для палива неетилований 90 RON мінімум
Система газрозподілу:  контурна система впуску (1 карб)
Система змащення: масло змішується з бензином у співвідношенні 70:1
Система вихлопу над гвинтом
Система вприскування масла  немає
Ліве обертання немає
Стандартні гвинти 7 R6

Особливості

  • Відмінний варіант в якості резервного для яхти або алюмінієвого катера. Зберігається в будь-якому положенні, має внутрішній бак, роботи якого на максимальних обертах вистачить на годину роботи.

Відгуки

Сергей, 21.02.2016
мотор нормальный но в карбюраторе игла поплавкового клапана из сплава.Капля воды попала и в конце 2 сезона окислилась,и отпала резинка.А иглу на 2,5 трудно достать
Дмитрий, 21.02.2016
Отличный мотор!!!.Стоит своих денег.Ставил на пластиковую лодку,не смотря на то,что он самый маломощный тянет не плохо(намного лучше чем на вёслах),бака 1,4л хватает примерно на час полного хода.Не зря признан во всём мире как самый надёжный простой двигатель