ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Tohatsu M5BDS

Двигуни дочовнів Тохацу виготовляються корпорацією Брюнвіч, яка так само є власником моторів Меркурі, але по перше не всі моделі однакові, а по друге навіть в тих двигунах, де встановлено однаковий блок циліндрів є відмінності. Ключовою особливістю лодочних моторів Тохацу є країна походження - мотори Тохацу це виключно Японські двигуни. Тобто всі моделі підвісних двигунів Тохацу зроблено та зібрано в Японії. В Україні найбільш відома і поширена модель мотора - Tohatsu T9.8, і дійсно, цей двотактник має унікальне в класі співвідношення вага/потужнісь. Якщо ви збираєтеся купити мотор Тохацу в нашому магазині - ви отримаєте разом з мотором можливість обрати бак (12 або 25 літрів), безкоштовний перший запуск, безкоштовну доставку та можливість розрахуватися за двигун півд час його отримання на сервісі, який знаходиться у вашому місці. Також прохання не плутати лодочні мотори Тохатсу з виробником автомобілів Дайхацу, які не мають відношення один до одного.
Цей мотор ідеально підходить для надувного човна зі сланцевим дном. При вазі 20 кг він спокійно виводить на глісер одну  особу і більше того- зможе розвинути швидкість до 20 км / год на прокатному  човні типу Язь, Прогрес, Казанка і т.д. Також у двигуна є внутрішній бак (для переїздів на невеликі відстані) і зовнішній на 12 л. (В комплекті) для більш тривалих рибалок. двохтактний мотор потужністю 5 кінських сил на обертах 5000 в хвилину споживає 2.5 літра пального на годину Підвісний човновий мотор Tohatsu M 5 BS (L) представляє сімейство 5-сильних 2-тактних човнових моторів Tohatsu M 5 BS (L), що випускаються з вбудованим паливним баком на 2.5 л, Tohatsu M 5 B SS (L) в комплекті тільки з виносним баком на 12 л і паливним шлангом і Tohatsu M 5 BD S (L) в комплекті з вбудованим і виносним паливними баками. У новому Tohatsu M 5 B S Tohatsu Corporation® врахувала побажання користувачів і додатково встановила коробку передач. Човновий мотор має форвард, нейтраль і реверс.    При цьому, продуктивність, приємистість, економічність двигуна за рахунок нового карбюратора з вбудованим бензонасосом і мікропроцесорній електроній системі запалювання виросли. Човновий мотор споживає всього 1.2 л палива на 1 годину роботи при максимальному газі! З комфортом може використовуватися на всіх маломірних судах з різною висотою транцю при переміщенні, як на далекі відстані (на виносному паливному баку), так і всередині замкнутих водойм (на вбудованому баку).    Човновий мотор Tohatsu M 5 B S завдяки алюмінієвому сплаву корпусу мотора, цинковому внутрішньому покриттю системи водоохолодження, нержавіючим вузлам водяного насоса, що забезпечують високу антикорозійну стійкість, може експлуатуватися як в прісній, так і в морській воді.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Характеристики 5M 5ML
Рекомендована висота транцю, мм 381 508
Потужність, кВт 3,68 3,68
Вага, кг 20 20
Кількість циліндрів 1 1
Макс. число об/хв 4000-5000 4000-5000
Робочий об'єм, см3 102 102
Діаметр/хід поршня: 55 мм x 43 мм 55 мм x 43 мм
Охолодження вода вода
Запалювання розрядка конденсатора розрядка конденсатора
Запуск ручний ручний
Передавальне відношення 2,15:1 2,15:1
Положення перемикача передач П. х.-Н.-З. х. П. х.-Н.-З. х.
Система управління румпель (360°) румпель (360°)
Система генератора немає.
Система регулювання диферента 6 + позиція на мілководді 6 + позиція на мілководді
Паливний бак вбудований 2.5 л+12 л. виносний в комплекті вбудований 2.5 л+12 л. виносний в комплекті
Вимоги для палива неетилований 90 RON мінімум
Система газорозподілу: контурна система впуску (1 карб)
Система вихлопу через гвинт через гвинт
Система вприскування масла немає немає
Ліве обертання немає немає

Особливості

  • Зверніть увагу на відгуки користувачів по даному двигуну. Тільки позитивні відгуки - японська надійність, низьке споживання, відмінна віддача по потужності.

Відгуки

Женя, 21.02.2016
нормальный на рыбалку самое то
Влад, 21.02.2016
мотор супер по первым впечатлениям,за водится с полоборота,рабо тает тихо,расход при обкатке(2700-2800)по тахометру литр в час,остальное после обкатки.
Вован, 21.02.2016
барк 310 киль меркури 5 мой вес 110 выход наглсс с пересиданием на переднее сидение и потом на заднее сиденее полный газ после выхода газ можно убрать немножко.лодка ника 310 слань меркури 5 выход на глисс тоже с перемещением газ в половину днище в гибаетса во внутрь надо сесть на переднее сидение и приподнять ноги чтобы днище продавило волну потом пересесть на зад причем быстро потому-что мотор начинает гулять надо постоянно придерживать идет в пол-газа просто бомба но при добавлении газа начинает винт розбрасывать брызги и хапать воздух но всеравно кильваторного следа как-такового нет лодка идет легко практически касаясь воды задней частю балонов.а тохатсу 5 помощней
Вася, 21.02.2016
Я ВЫХОДИЛ на глиссер НА 3.5 л.с., ЛОДКА 3.10 м., БАЛОН 60 см
Роман, 21.02.2016
Купил недавно, мотору 2 года (б/у). Был на рыбалке уже 3 раза, мотор просто супер, заводится с пол оборота, работает тихо и главное экономичный. За 3 рыбалки израсходовал 10 л
Сергей, 21.02.2016
пользую такой три года,надёжен,пр осто без замечаний.