ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit

Мотор до човна Tohatsu MFS5CSS

Двигуни дочовнів Тохацу виготовляються корпорацією Брюнвіч, яка так само є власником моторів Меркурі, але по перше не всі моделі однакові, а по друге навіть в тих двигунах, де встановлено однаковий блок циліндрів є відмінності. Ключовою особливістю лодочних моторів Тохацу є країна походження - мотори Тохацу це виключно Японські двигуни. Тобто всі моделі підвісних двигунів Тохацу зроблено та зібрано в Японії. В Україні найбільш відома і поширена модель мотора - Tohatsu T9.8, і дійсно, цей двотактник має унікальне в класі співвідношення вага/потужнісь. Якщо ви збираєтеся купити мотор Тохацу в нашому магазині - ви отримаєте разом з мотором можливість обрати бак (12 або 25 літрів), безкоштовний перший запуск, безкоштовну доставку та можливість розрахуватися за двигун півд час його отримання на сервісі, який знаходиться у вашому місці. Також прохання не плутати лодочні мотори Тохатсу з виробником автомобілів Дайхацу, які не мають відношення один до одного.
З особливостей двигуна Tohatsu MFS 5 к.с. можна виділити наявність двох версій такого мотора. А саме: саме в цій моделі відсутній внутрішній паливний бак, а в комплекті з двигуном поставляється зовнішній бак на 12 літрів. При витраті 1,25 л / год на максимальних обертах такого бака вистачить на кілька днів повноцінної риболовлі. Лодочний мотор Tohatsu MFS 5 C SS (L) також має новий більш приємистий карбюратор, передній і задній хід з нейтраллю для досягнення максимальної маневреності і зручності управління, зовнішній паливний бак на 12 л з паливною магістраллю (в комплекті). Вибираючи Tohatsu MFS 5 C SS (L), Ви вибираєте виняткову економічність і надійність, рівних яким немає! Ви вибираєте невеликий за розміром човновий мотор, який буде Вам великим другом на довгі роки!.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Тип рульового управління Румпель
Тактність чотиритактний
Кріплення Транцева струбниця
Об'єм циліндрів, см3 123
Система старту Ручна
Підсмоктування -
Висота транцю, мм 381
Вага, кг 25
Передачі Вперед - нейтраль - назад
Рекомендоване паливо Неетилований бензин А95
Акумулятор немає даних
Тип топлевной системи Карбюратор
Система запалювання Digital CDI
Вихлоп Через маточину гвинта
Привід ГРМ -
Система газорозподілу Назад-петльові
Кількість циліндрів 1
Система підйому дейдвуда Ручна
Ємність паливного бака, л 12 (зовнішній)
Діаметр і хід поршня, мм/мм 59х45
Ємність картера редуктора, мл немає даних
Робочий діапазон оборотів 4500-5500
Ємність картера, л немає даних
Предавальне число 13:28 (2,15)
Гвинт 7"-9"
Захист трансмісії Гумовий демпфер
Потужність двигуна 5
Співвідношення паливо-масло 50:1

Особливості

  • 4х тактний двигун від Tohatsu в потужностях 5 і 6 к. с. йдуть однакові з блоком циліндрів об'ємом 123 см3. Тому мотори мають однакову вагу, а різниця в потужності досягається за рахунок зменшених жиклерів на мотори 5 к. с. Який двигун вибрати - вирішувати вам. Телефонуйте - підкажемо.

Відгуки

Рычаг Курск, 22.02.2016
вот это клаССный двигун!
у нас его "сметают" как колбасу в голодный год..
соотношение вес/мощность,эконом ичен.
(можно довести до 6 л.с.,но расход горючки прибавит примерно 0,8 л/ч).
Товарищи гоняли такой по холодку(ещё лёд не везде потаял) -
заводился "с пол-пинка".
В России такой мотор трудно купить..
до 3,68 кВт - по новому приказу МЧС РФ -
не требуется водительское удостоверение
 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!