ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна F2.5BMHS

Важливим прикладом якості та технічної досконалості лодочних моторів Ямаха є той факт, що китайські виробники підвісних двигунів більшіть моторів із всієї лінійки перекопіювали саме з Ямахи. Можливо і вам доводилося чути таку думку, що є мотори Ямаха та інші підвісні двигуни. Якщо ви, переглядаючи художні фільми або передачі, уважно придивитеся які мотори встановлено на човнах рибалок Австралії, Африки та Південної Америки - ви без проблем пізнаєте знайомий логотип фірми Ямаха. Справжня японська якість, перевірена десятирічями експлуатації -  це і є причина визннання двигунів до лодок Ямаха в усьому світі. Якщо купити мотор до човна Ямаха в нашому магазині ви отримаєте не лише надійного друга на довгі роки, а станете володарем ліквідної речі, ціна якої мало зменшується з роками, а попит на човнові мотори Ямаха бу завжди тримається на висоті. Широкий асортимен гребних гвинтів та інших аксесуарів до моторів Ямаха, що представлено на нашому сайті допоможе зробити ваш мотор повністю досконалим.
Мотор до човна F2.5BMHS Мотор до човна F2.5BMHS
Човновий мотор Yamaha F2.5BMHS (чупа-чупс) одноциліндровий чотиритактний карбюраторний OHV двигун об'ємом 72 см3 і потужністю 2,5 кінських сили. Управління газом на румпелі, перемикання передач важелем на корпусі вперед-нейтраль, вбудований паливний бак на 0,9 літра і картер на 0,35 л, водяне охолодження з термостатом, транзисторне TCI запалювання і суха вага в 17 кг.

Можливість зберігання і перевезення на будь-якому боці (неперлівайка).
3-позиційна система зберігання двигуна без витоку масла
Велика ефективність згоряння і менші викиди C.A.R.B. Rating 3-Star
Повнорозмірний важіль перемикання для легкого вибору передач
Передачі F-N (вперед-нейтраль) для легкого управління мотором
Можливість обертання двигуна на 3600 робить маневрування справжнім задоволенням
Велика і зручна ручка для перенесення ззаду
Вбудований прозорий паливний бак для зручності
Надійна рукоятка румпеля з легким поворотним дроселем
Регулювання тертя рульового управління для маневреності
Зручне оглядове вікно для перевірки рівня масла
Система запалювання TCI для надійної роботи
Система автоматичної декомпресії полегшує запуск
Алюмінієвий гвинт і вихлоп над ним
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Маса 17, кг
Двигун 4-тактний,
1 OHV Робочий об'єм двигуна 72 см³
Діаметр циліндра / Хід поршня 54,0 x 31,5 мм
Потужність на валу гвинта в середньому діапазоні оборотів 1,8 кВт / 5 500 об / хв
Діапазон роботи при повному газі 5 250 - 5 750 об / хв
Паливна система Карбюратор
Система змащення мокрий картер
Запалювання конденсаторная система запалювання CDI запуск ручний
Передавальне відношення редуктора 2.08 (27/13)
Генератор - ні
Бензобак 0,9 л (Вбудований паливний бак)
Висота транця S: 432 мм
Рульове управління румпельне рукоятка
Управ. передачами і перекл.передач- Ручна
Діфферентовкі і відкидання Ручне

Особливості

  • Якщо мова заходить про такі властивості як портативність, безпека і дружність до користувача, то сімейство двохтактних підвісних моторів YamahaStandard (від 2-х до 30-ти к. с.) не має собі рівних. Одно - і двохциліндрові підвісні мотори, що входять в сімейство Standard, відрізняються малими розмірами і масою, тому ви можете брати їх з собою куди завгодно. А опинившись у потрібному місці, ви отримаєте в своє розпорядження потужність і надійність, здатні доставити вас куди ви побажаєте, і при цьому найбільш економічним способом. Двохтактні підвісні мотори серії Standard відрізняються від конкурентів не тільки компактними розмірами і малою вагою, але також високою якістю, надійністю і передовими технологіями, якими славиться продукція Yamaha. Всі двохтактні підвісні мотори серії Standard легко запускаються і не представляють абсолютно ніяких складнощів в управлінні і технічному обслуговуванні. Тому в даному секторі ці мотори є вибором як професіоналів, так і любителів відпочинку на воді. Якщо плануєте ви спокійно рибалити на своєму надувному човні. тоді використовуйте підвісний мотор  Ямаха. І в двохтактному сімействі Standard ви знайдете  підходящого для себе партнера.

Відгуки

Виталик, 22.02.2016
Четыре сезона,река десна-проблем нет.Ходил на язе,казанке,бар к.На казанке против течения.4человека.вещи идёт лучше,чем на надувной(дюраль ).Однажды тонул,промывка корба и в путь.Трол с переодической перегазовкой-до упада.Из минусов-вибрация. При длительных переходах устаёт рука.Поставил мягкую ручку,рука устаёт меньше.Удлинял румпель,садился на переднюю скамейку(барк2.9)идёт,как на глиссере.При том-же расходе растояние в1.5 раза больше и быстрее.Решать вам,если нужно движение-берите,будете довольны!
Артур, 22.02.2016
выкатал за 5 лет 600 литров бензина (лью 10 грамм на литр ЛИКВИ МОЛИ2т синтетика--по банкам и считаю)Первые 2 года на ЕРШике дальше ЯЗЬ-320.Первый месяц закидывал свечку,опустил стержень карбюратора на метку в низ и все стало как надо.Проблема только в штифте винта---постоянно ломается и за годы раздолбало и вал и корпус винта-----явно слабое самое место в этом моторе.
Дос, 22.02.2016
Надежный моторчик,за 2 года поменяли только свечу.Работает как часы
Рома, 22.02.2016
Мотор для стоячої води на не великій водойом, підходить для ловлі на дорожку, маленькій розхід палива і не капризний, але коли заливаєш неякісний бензин падає потужність двигуна
Рома, 22.02.2016
Мотор для стоячої води на не великій водойом, підходить для ловлі на дорожку, маленькій розхід палива і не капризний, але коли заливаєш неякісний бензин падає потужність двигуна
Рома, 22.02.2016
Дуже припарило що немаэ передачі.