Характеристики
Маса 17, кг
Двигун 4-тактний,
1 OHV Робочий об'єм двигуна 72 см³
Діаметр циліндра / Хід поршня 54,0 x 31,5 мм
Потужність на валу гвинта в середньому діапазоні оборотів 1,8 кВт / 5 500 об / хв
Діапазон роботи при повному газі 5 250 - 5 750 об / хв
Паливна система Карбюратор
Система змащення мокрий картер
Запалювання конденсаторная система запалювання CDI запуск ручний
Передавальне відношення редуктора 2.08 (27/13)
Генератор - ні
Бензобак 0,9 л (Вбудований паливний бак)
Висота транця S: 432 мм
Рульове управління румпельне рукоятка
Управ. передачами і перекл.передач- Ручна
Діфферентовкі і відкидання Ручне
Двигун 4-тактний,
1 OHV Робочий об'єм двигуна 72 см³
Діаметр циліндра / Хід поршня 54,0 x 31,5 мм
Потужність на валу гвинта в середньому діапазоні оборотів 1,8 кВт / 5 500 об / хв
Діапазон роботи при повному газі 5 250 - 5 750 об / хв
Паливна система Карбюратор
Система змащення мокрий картер
Запалювання конденсаторная система запалювання CDI запуск ручний
Передавальне відношення редуктора 2.08 (27/13)
Генератор - ні
Бензобак 0,9 л (Вбудований паливний бак)
Висота транця S: 432 мм
Рульове управління румпельне рукоятка
Управ. передачами і перекл.передач- Ручна
Діфферентовкі і відкидання Ручне
Особливості
- Якщо мова заходить про такі властивості як портативність, безпека і дружність до користувача, то сімейство двохтактних підвісних моторів YamahaStandard (від 2-х до 30-ти к. с.) не має собі рівних. Одно - і двохциліндрові підвісні мотори, що входять в сімейство Standard, відрізняються малими розмірами і масою, тому ви можете брати їх з собою куди завгодно. А опинившись у потрібному місці, ви отримаєте в своє розпорядження потужність і надійність, здатні доставити вас куди ви побажаєте, і при цьому найбільш економічним способом. Двохтактні підвісні мотори серії Standard відрізняються від конкурентів не тільки компактними розмірами і малою вагою, але також високою якістю, надійністю і передовими технологіями, якими славиться продукція Yamaha. Всі двохтактні підвісні мотори серії Standard легко запускаються і не представляють абсолютно ніяких складнощів в управлінні і технічному обслуговуванні. Тому в даному секторі ці мотори є вибором як професіоналів, так і любителів відпочинку на воді. Якщо плануєте ви спокійно рибалити на своєму надувному човні. тоді використовуйте підвісний мотор Ямаха. І в двохтактному сімействі Standard ви знайдете підходящого для себе партнера.
Відгуки
Виталик, 22.02.2016
Четыре сезона,река десна-проблем нет.Ходил на язе,казанке,бар к.На казанке против течения.4человека.вещи идёт лучше,чем на надувной(дюраль ).Однажды тонул,промывка корба и в путь.Трол с переодической перегазовкой-до упада.Из минусов-вибрация. При длительных переходах устаёт рука.Поставил мягкую ручку,рука устаёт меньше.Удлинял румпель,садился на переднюю скамейку(барк2.9)идёт,как на глиссере.При том-же расходе растояние в1.5 раза больше и быстрее.Решать вам,если нужно движение-берите,будете довольны!
Артур, 22.02.2016
выкатал за 5 лет 600 литров бензина (лью 10 грамм на литр ЛИКВИ МОЛИ2т синтетика--по банкам и считаю)Первые 2 года на ЕРШике дальше ЯЗЬ-320.Первый месяц закидывал свечку,опустил стержень карбюратора на метку в низ и все стало как надо.Проблема только в штифте винта---постоянно ломается и за годы раздолбало и вал и корпус винта-----явно слабое самое место в этом моторе.
Дос, 22.02.2016
Надежный моторчик,за 2 года поменяли только свечу.Работает как часы
Рома, 22.02.2016
Мотор для стоячої води на не великій водойом, підходить для ловлі на дорожку, маленькій розхід палива і не капризний, але коли заливаєш неякісний бензин падає потужність двигуна
Рома, 22.02.2016
Мотор для стоячої води на не великій водойом, підходить для ловлі на дорожку, маленькій розхід палива і не капризний, але коли заливаєш неякісний бензин падає потужність двигуна
Рома, 22.02.2016
Дуже припарило що немаэ передачі.
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.