Характеристики
| Тип: |
4-х тактний SOHC, 2 циліндри |
| Потужність на гвинті: |
20 к. с. при 5500 об/хв |
| Робочий об'єм: |
362 см. куб. |
| Діаметр і хід поршня: |
63 x 58.1 мм |
| Максимальні оберти: |
5000-6000 об/хв |
| Обсяг масла в картері, л: |
1.8 (1.6 без фільтра) |
| Система охолодження: |
водяне термостатируваня |
| Паливна система: |
карбюратор |
| Система запалювання: |
електронна CDI |
| Система запуску: |
електро+ручна |
| Система управління: |
багатофункціональний румпель |
| Вихлоп: |
через гвинт |
| Паливо: |
бензин з октановим числом 95 |
| Свічка запалювання: |
NGK DPR6EB |
| Коробка передач |
| Передавальне число: |
2.08:1 |
| Перемикання передач: |
передній хід-нейтраль-реверс |
| Спорядження |
| Обсяг паливного бака: |
24 л. виносний |
| Харчування бортової мережі: |
12V 10A |
| Регулювання диферента: |
4 позиції |
| Габарити і маса |
| Висота транцю: |
381мм |
| Суха маса |
52 кг |
Особливості
- ТЕХНОЛОГІЇ 4-X ТАКТНИХ МОДЕЛЕЙ YAMAHA
Електронна система запалення (CDI)
Система запалювання CDI складається з твердотілих компонентів і не має жодної рухомої частини. Це сприяє виключно легкому запуску, надійності і безвідмовності роботи, якими славляться у всьому світі підвісні мотори Yamaha.
Надійний і легкий запуск.
Стабільна і потужна іскра на будь-якій швидкості.
Стабільність іскри сприяє подовженню терміну служби свічок запалювання.
Система, що не вимагає обслуговування.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.