Характеристики
Тип: |
4-х тактний SOHC, 2 циліндри |
Потужність на гвинті: |
20 к. с. при 5500 об/хв |
Робочий об'єм: |
362 см. куб. |
Діаметр і хід поршня: |
63 x 58.1 мм |
Максимальні обороти: |
5000-6000 об/хв |
Обсяг масла в картері, л: |
1.8 (1.6 без фільтра) |
Система охолодження: |
водяне термостатируваня |
Паливна система: |
карбюратор |
Система запалювання: |
електронна CDI |
Система запуску: |
ручна |
Система управління: |
багатофункціональний румпель |
Вихлоп: |
через гвинт |
Паливо: |
бензин з октановим числом 95 |
Свічка запалювання: |
NGK DPR6EB |
Коробка передач |
Передавальне число: |
2.08:1 |
Перемикання передач: |
передній хід-нейтраль-реверс |
Спорядження |
Обсяг паливного бака: |
24 л. виносний |
Харчування бортової мережі: |
12V 10A |
Регулювання диферента: |
4 позиції |
Габарити і маса |
Висота транцю: |
381мм |
Суха маса |
52 кг |
Особливості
- ТЕХНОЛОГІЇ 4-X ТАКТНИХ МОДЕЛЕЙ YAMAHA
Електронна система запалення (CDI)
Система запалювання CDI складається з твердотілих компонентів і не має жодної рухомої частини. Це сприяє виключно легкому запуску, надійності і безвідмовності роботи, якими славляться у всьому світі підвісні мотори Yamaha.
Надійний і легкий запуск.
Стабільна і потужна іскра на будь-якій швидкості.
Стабільність іскри сприяє подовженню терміну служби свічок запалювання.
Система, що не вимагає обслуговування.
Відгуки
Зареєструйтесь, щоб створити відгук.