ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Yamaha F6CMHS

Важливим прикладом якості та технічної досконалості лодочних моторів Ямаха є той факт, що китайські виробники підвісних двигунів більшіть моторів із всієї лінійки перекопіювали саме з Ямахи. Можливо і вам доводилося чути таку думку, що є мотори Ямаха та інші підвісні двигуни. Якщо ви, переглядаючи художні фільми або передачі, уважно придивитеся які мотори встановлено на човнах рибалок Австралії, Африки та Південної Америки - ви без проблем пізнаєте знайомий логотип фірми Ямаха. Справжня японська якість, перевірена десятирічями експлуатації -  це і є причина визннання двигунів до лодок Ямаха в усьому світі. Якщо купити мотор до човна Ямаха в нашому магазині ви отримаєте не лише надійного друга на довгі роки, а станете володарем ліквідної речі, ціна якої мало зменшується з роками, а попит на човнові мотори Ямаха бу завжди тримається на висоті. Широкий асортимен гребних гвинтів та інших аксесуарів до моторів Ямаха, що представлено на нашому сайті допоможе зробити ваш мотор повністю досконалим.
Старт продажів нової лінійки 4-х тактних моторів Yamaha F4, F5, F6 - 2010 рік. Чим нова модель відрізняється від двигуна Yamaha попереднього покоління?

1. Збільшено важіль перемикання передач. Тепер перемикати їх значно зручніше.

2. Для зменшення вібрації (двигун все таки одноциліндровий) встановлені додаткові прокладки між блоком циліндрів і картером, а також біля основи румпеля.

3. Тепер мотор можна перевозити на БУДЬ-ЯКОМУ боці. Встановлена ​​спеціальна система яка запобігає протіканню масла в будь-якому положенні

4. Для полегшення зусилля пуску встановлено декомпресор.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Тип: 4-х тактний OHV, 1 циліндр, 2 клапани
Потужність на гвинті: 6 к. с. при 4500 об/хв
Робочий об'єм: 139 см. куб.
Діаметр і хід поршня: 62 x 46 мм
Максимальні оберти: 4000-5000 об/хв
Обсяг масла в картері, л: 0.6
Система охолодження: водяна
Паливна система: карбюратор
Система запалювання: CDI
Система запуску: ручна
Вихлоп: над гвинтом
Паливо: бензин з октановим числом 95
Крок гвинта 8,25"
Коробка передач
Передавальне число: 2.08:1
Перемикання передач: передній хід-нейтраль-реверс
Спорядження
Обсяг паливного бака: 1,1 л. вбудований
Харчування бортової мережі: опція, 6A
Регулювання диферента: 5 позицій
Габарити і маса
Висота транцю: 381 мм
Суха маса 27 кг

Особливості

  • Експлуатаційні властивості мотора поліпшені за допомогою використання більшого важіля перемикання передач і ручки румпель в порівнянні з іншими двигунами того ж класу. Вібростійка гумова прокладка встановлена між блоком циліндрів і картером, а також біля основи  румпеля  значно зменшує вібрацію.
    Новітня розробка 4-тактного двигуна OHV з одним циліндром об'ємом 139 см. куб має чудову ефективність згоряння палива, забезпечуючи економічну та
    м'яку роботу двигуна. Двигуни оснащені системою запалювання CDI, для якої характерно низьке споживання палива.Маленький допоміжний паливний насос вбудований в паливний шланг перед карбюратором під ковпаком, гарантуючи цим самим доставку палива до карбюратора, двигун може бути запущений гладко навіть після тривалого зберігання.

Відгуки

Владимир, 22.02.2016
Yamaha6, четырёх тактная двоих на лодке посейдон сапсан 3,40 двоих на глиссер без проблем!
Александр, 22.02.2016
Купил этот мотор в 2010 году. Очень сомневался что лучше взять.Suzuki 6 или Yamaha 6----. После многих споров , прочитанных отзывов на форумах и советов на сервис центрах я 100% остановился на Yamaha 6 и не ошибся! Прекрасный мотор..Незаморачиваюсь на каком боку возить.Минимальный расход (2-3 литра на на постоянном тролинге). Прекрасная тяга.Троих на резинке 3.30 м вытягивает на глиссер! Кто сомневается ,,,берите не пожалеете!
Виктор, 22.02.2016
Прекрасный мотор..Отличная тяга.Моментально взлетает.Выводит на глиссер троих человек без проблем.Потребление бензина минимальное.На 3 дня рыбалки 6 литров.постоянного передвижения.Возить можно на любом боку. Работает тихо.Идеальное сочетание Цена,качество!
Валентин Семенович, 22.02.2016
Прекрасный мотор для тролинга(испыта но , как запасной для катера(испытано ),яхты и как основной для небольшой до 3-м. ПВХ лодки(испытано)