ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit

Мотор до човна Yamaha F9,9JMHS

Важливим прикладом якості та технічної досконалості лодочних моторів Ямаха є той факт, що китайські виробники підвісних двигунів більшіть моторів із всієї лінійки перекопіювали саме з Ямахи. Можливо і вам доводилося чути таку думку, що є мотори Ямаха та інші підвісні двигуни. Якщо ви, переглядаючи художні фільми або передачі, уважно придивитеся які мотори встановлено на човнах рибалок Австралії, Африки та Південної Америки - ви без проблем пізнаєте знайомий логотип фірми Ямаха. Справжня японська якість, перевірена десятирічями експлуатації -  це і є причина визннання двигунів до лодок Ямаха в усьому світі. Якщо купити мотор до човна Ямаха в нашому магазині ви отримаєте не лише надійного друга на довгі роки, а станете володарем ліквідної речі, ціна якої мало зменшується з роками, а попит на човнові мотори Ямаха бу завжди тримається на висоті. Широкий асортимен гребних гвинтів та інших аксесуарів до моторів Ямаха, що представлено на нашому сайті допоможе зробити ваш мотор повністю досконалим.
Мотор до човна Yamaha F9,9JMHS Мотор до човна Yamaha F9,9JMHS
На відміну від 2-х тактних побратимів моделі 9,9 і 15 к.с. чотиритактні - абсолютно різні двигуни з різним об'ємом циліндрів і звичайно це позначається на їх масі. Човновий мотор Yamaha F9.9 ідеальний для так званих "мобільних комплектів" - мотор і човен ПВХ. Адже мотор вагою 41 кг цілком реально одному встановити на човен. Для інформації: підняти і встановити на судно човновий мотор (не плутати зі штангою, гирею на одній руці, мішком картоплі і т.д.) вагою 50 кг або близько того в польових умовах одному здоровому мужику дуже і дуже складно і пов'язано з постійними травмами як себе так і навколишнього транспорту, одягу і т.д.! Перевірено!Серія моторів Yamaha F9.9J - це лінійка моторів 2013 р Відмінності від моделі 2012 року в ергономіці, а саме: новий дизайн ковпака, подовжений румпель, ручка перемикання передач винесена вперед, зміна дизайну ковпака, збільшена ручка переноски і упор для зберігання в положенні "на гвинта Чотиритактний підвісний човновий мотор Yamaha F 9.9 JMHS. універсальний і надійний.     За останній час популярний 4-тактний двигун для човна Yamaha F9.9JMHS був повністю модернізований з Yamaha F9.9FMHS, що дозволило добитися ще більшої паливної економічності і поліпшило його експлуатаційні характеристики за рахунок зменшення і полегшення основних вузлів. Тепер новий 4-тактний двигун для човна Yamaha F 9.9 JMHS за розміром фактично ідентичний 2-тактному човновому мотору Yamaha 9.9 FMHS. Це робить його ідеально легким підвісним супутником, що гарантує легендарну надійність Yamaha мільйонам тих, хто довіряє йому. а саме- яхтсменів.     З перших же хвилин експлуатації ви отримаєте задоволення від  тихої роботи двигуна, чудової економічності, а також рівної і надійної мощі вашого човнового мотора в поєднанні з вражаючим крутним моментом. Електронна система запалювання CDI з електронним комутатором забезпечує надійний миттєвий запуск, а зручна ручка газу і перемикання передач вперед-нейтраль-реверс дозволяють просто і безпечно керувати ним на воді. Підвісний човновий мотор Yamaha F9.9 JMHS прекрасно підходить для вирішення найширшого кола завдань, будь то рибалка, прогулянка на катері або вантажоперевезення.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Тип: 4-х тактний SOHC, 2 циліндри
Потужність на гвинті: 9,9 к. с. при 5500 об/хв
Робочий об'єм: 212 см. куб.
Діаметр і хід поршня: 56 x 43 мм
Максимальні оберти: 5000-6000 об/хв
Обсяг масла в картері, л: 0.8
Система охолодження: водяна термостатирований
Паливна система: карбюратор
Система запалювання: електронна CDI
Система запуску: ручна
Вихлоп: через гвинт
Паливо: бензин з октановим числом 95
Свічка запалювання: NGK BR6HS
Коробка передач
Передавальне число: 2.08:1
Перемикання передач: передній хід-нейтраль-реверс
Спорядження
Обсяг паливного бака: 12 л. виносий
Харчування бортової мережі: опція, 6A
Регулювання диферента: 4 позиції
Габарити і маса
Висота транцю: 381 мм
Суха маса 40 кг

Особливості

  • Експлуатаційні властивості мотора поліпшені за допомогою використання більшого важеля перемикання передач і ручки румпель в порівнянні з іншими двигунами того ж класу. Вібростійка гумова прокладка. встановлена між блоком циліндрів і картером, а також біля основи  румпеля  значно зменшує вібрацію.
    Новітня розробка 4-тактного двигуна OHV з одним циліндром об'ємом 139 см. куб має чудову ефективність згоряння палива, забезпечуючи економічну та
    м'яку роботу двигуна. Двигуни оснащені системою запалювання CDI, для якої характерно низьке споживання палива.Маленький допоміжний паливний насос вбудований в паливний шланг перед карбюратором під ковпаком, гарантуючи цим самим доставку палива до карбюратора, двигун може бути запущений гладко навіть після тривалого зберігання.

Відгуки

Сергей, 22.02.2016
Отличный мотор. Тихий, экономичный, зАводится с одНого рывка. Приятный. Пока недостатков один - вес, но тут это единственная плата за комфортную эксплуатацию. Дороговат, но стоит своих денег. О покупке не жалею - уже варят мне тележку и моторчик полегчает ))). Всем советую купить.
Я, 22.02.2016
Его экономичность меня удивляет. За 2 дня на воде 12 л. еще ни разу не уходило как ни старался. Ну а так тихий тяговитый мотор
 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!