Характеристики
Характеристики | Honda BF-30 SRTU |
ДВИГУН | |
Тип двигуна | 4 тактний, OHC - 3 циліндри |
Рекомендована висота транцю, мм | 381 (S) |
Потужність, кВт / к. с. | 22.1 кВт / 30 к. с. |
Робочий об'єм двигуна см3 | 552 |
Діаметр х хід поршня (мм) | 61 x 63 |
Кількість клапанів | 6 |
Діапазон обертів при відкритій заслінці | 5000-6000 |
Система охолодження | водяне охолодження |
Система живлення |
4 карбюратори з прискорювальним насосом |
Система запалювання | конденсаторна PGM-IG |
Система випуску |
у воду через ступицю гребного гвинта |
ПРИВІД | |
Передавальне відношення | 2.08 |
Положення перемикача передач | вперед-нейтраль-назад |
ПАЛИВНА СИСТЕМА | |
Ємність паливного бака | 12 л, пластик |
Паливо | бензин АІ-95 |
Витрата палива | 10.5 |
Час роботи на одній заправці | - |
ОБЛАДНАННЯ | |
Потужність генератора змінного струму | 10 A |
Наявність індикатора тиску масла | |
Наявність індикатора перегріву | |
Наявність обмежувача обертів | |
Наявність аварійного вимикача | |
Можливість регулювання тягової потужності | немає |
Управління | ДУ |
Система запуску | електричний стартер |
Винос гвинта з води | гідравліка |
Зміна нахилу двигуна | ручне 5-ступенева |
РОЗМІРИ І МАСА | |
Розміри двигуна Довжина x Ширина x Висота | 640 x 375 x 1195 мм |
Розмір гвинта | 9 1/4 x 12 |
Гребний гвинт: число лопастей | 3 |
Маса | 70.5 кг |
Особливості
- Цей двигун оснащений високоміцною рамою і гасниками коливань з подвійною щільністю. Човновий мотор BF30 розроблений з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшено на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого крутного моменту на всіх обертах. Система електронного запалювання PGM-IG оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий і легкий пуск в будь-яких умовах.