ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit

Мотор до човна F2.5BMHS

Човновий мотор Yamaha F2.5BMHS (чупа-чупс) одноциліндровий чотиритактний карбюраторний OHV двигун об'ємом 72 см3 і потужністю 2,5 кінських сили. Управління газом на румпелі, перемикання передач важелем на корпусі вперед-нейтраль, вбудований паливний бак на 0,9 літра і картер на 0,35 л, водяне охолодження з термостатом, транзисторне TCI запалювання і суха вага в 17 кг.

Можливість зберігання і перевезення на будь-якому боці (неперлівайка).
3-позиційна система зберігання двигуна без витоку масла
Велика ефективність згоряння і менші викиди C.A.R.B. Rating 3-Star
Повнорозмірний важіль перемикання для легкого вибору передач
Передачі F-N (вперед-нейтраль) для легкого управління мотором
Можливість обертання двигуна на 3600 робить маневрування справжнім задоволенням
Велика і зручна ручка для перенесення ззаду
Вбудований прозорий паливний бак для зручності
Надійна рукоятка румпеля з легким поворотним дроселем
Регулювання тертя рульового управління для маневреності
Зручне оглядове вікно для перевірки рівня масла
Система запалювання TCI для надійної роботи
Система автоматичної декомпресії полегшує запуск
Алюмінієвий гвинт і вихлоп над ним
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Маса 17, кг
Двигун 4-тактний,
1 OHV Робочий об'єм двигуна 72 см³
Діаметр циліндра / Хід поршня 54,0 x 31,5 мм
Потужність на валу гвинта в середньому діапазоні оборотів 1,8 кВт / 5 500 об / хв
Діапазон роботи при повному газі 5 250 - 5 750 об / хв
Паливна система Карбюратор
Система змащення мокрий картер
Запалювання конденсаторная система запалювання CDI запуск ручний
Передавальне відношення редуктора 2.08 (27/13)
Генератор - ні
Бензобак 0,9 л (Вбудований паливний бак)
Висота транця S: 432 мм
Рульове управління румпельне рукоятка
Управ. передачами і перекл.передач- Ручна
Діфферентовкі і відкидання Ручне

Особливості

  • Якщо мова заходить про такі властивості як портативність, безпека і дружність до користувача, то сімейство двохтактних підвісних моторів YamahaStandard (від 2-х до 30-ти к. с.) не має собі рівних. Одно - і двохциліндрові підвісні мотори, що входять в сімейство Standard, відрізняються малими розмірами і масою, тому ви можете брати їх з собою куди завгодно. А опинившись у потрібному місці, ви отримаєте в своє розпорядження потужність і надійність, здатні доставити вас куди ви побажаєте, і при цьому найбільш економічним способом. Двохтактні підвісні мотори серії Standard відрізняються від конкурентів не тільки компактними розмірами і малою вагою, але також високою якістю, надійністю і передовими технологіями, якими славиться продукція Yamaha. Всі двохтактні підвісні мотори серії Standard легко запускаються і не представляють абсолютно ніяких складнощів в управлінні і технічному обслуговуванні. Тому в даному секторі ці мотори є вибором як професіоналів, так і любителів відпочинку на воді. Якщо плануєте ви спокійно рибалити на своєму надувному човні. тоді використовуйте підвісний мотор  Ямаха. І в двохтактному сімействі Standard ви знайдете  підходящого для себе партнера.

Відгуки

Виталик, 22.02.2016
Четыре сезона,река десна-проблем нет.Ходил на язе,казанке,бар к.На казанке против течения.4человека.вещи идёт лучше,чем на надувной(дюраль ).Однажды тонул,промывка корба и в путь.Трол с переодической перегазовкой-до упада.Из минусов-вибрация. При длительных переходах устаёт рука.Поставил мягкую ручку,рука устаёт меньше.Удлинял румпель,садился на переднюю скамейку(барк2.9)идёт,как на глиссере.При том-же расходе растояние в1.5 раза больше и быстрее.Решать вам,если нужно движение-берите,будете довольны!
Артур, 22.02.2016
выкатал за 5 лет 600 литров бензина (лью 10 грамм на литр ЛИКВИ МОЛИ2т синтетика--по банкам и считаю)Первые 2 года на ЕРШике дальше ЯЗЬ-320.Первый месяц закидывал свечку,опустил стержень карбюратора на метку в низ и все стало как надо.Проблема только в штифте винта---постоянно ломается и за годы раздолбало и вал и корпус винта-----явно слабое самое место в этом моторе.
Дос, 22.02.2016
Надежный моторчик,за 2 года поменяли только свечу.Работает как часы
Рома, 22.02.2016
Мотор для стоячої води на не великій водойом, підходить для ловлі на дорожку, маленькій розхід палива і не капризний, але коли заливаєш неякісний бензин падає потужність двигуна
Рома, 22.02.2016
Мотор для стоячої води на не великій водойом, підходить для ловлі на дорожку, маленькій розхід палива і не капризний, але коли заливаєш неякісний бензин падає потужність двигуна
Рома, 22.02.2016
Дуже припарило що немаэ передачі.
 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!