ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.



Принцип роботи 2-х тактного двигуна такий, що масла в картері (як в автомобілі) не існує. Спеціальне масло потрапляє до камери згорання разом з бензином. Дійти до камери згорання воно може трьома різними способами.

1. Попереднє змішування. Так влаштовано 90% двотактних двигунів. Масло заливається власником прямо в бак з пальним у відповідній пропорції. Зазвичай на 70 л. бензина додають 1 л. масла (після обкатки).

Переваги:
- просто і надійно
Недоліки:
- неможливо вгадати оптимальну пропорцію

maslo TCW32. Система, в якій масло заливається в окрему ємність під капотом мотора, а його змішування проходить безпосередньо перед подачею суміші в карбюратор. Причому регулювання кількості поданого масла в даному випадку здійснюється простим механічним способом. Тобто чим більше відкривається заслонка «газ» тим більше відкривається заслонка подачі масла в поступаючий до карбюратора бензин. На відміну від завчасного (ручного) змішування ця система, хоч і спрощено механічним способом, але регулює концентрацію масла в суміші в залежності від обертів мотору. Наприклад на холостих обертах (тролінг) концентрація масла буде мінімальною (може досягати 140:1), що позитивно впливає на комфортність пересування (значно менший вихлоп) та на строк експлуатації свічок, а на максимальних обертах пропорція складе 50:1 (і це правильно!). Всі виробники, мотори яких обладнані такою системою в назві моделі ставлять літеру «О» (наприклад Yamaha 40VEOS, Mercury 50ELPTO, Tohatsu M40D2 EPOS).
Переваги:
- економія на витратах масла
- комфорт на малих обертах
Недоліки:
- більш ускладнене сервісне обслуговування у порівнянні з простими 2-х тактними моторами.
- труднощі при перевезенні у положеннях крім вертикального

3. Складна (порівнева) система подачі масла в камеру згорання. Масло подається в циліндри окремо, а бензин окремо під високим тиском, причому все це регулюється комп’ютером (та ще і не одним). Такою системою обладнуються тільки дорогі моделі двигунів. Виробники навіть відокремлюють їх окремими назвами. Наприклад: у Mercury це мотори серії Optimax, Tohatsu – TLDI, Evinrude- всі двигуни починаючи з 2004 р. система E-TEC.
Переваги:
- економія на витратах масла та палива
- значні прискорення
- малі викиди
- і т.д.
Недоліки:

- ціна
- дуже складні в технологічному плані системи