ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit
Розумна книга пише, що якір має важити 10% від ваги човна, або 1% від довжини човна. Відповідно на кільовий надувний човен з ПВХ 360 см вагою 65 кг. варто брати якір 6,5 кг (беремо до уваги більший параметр). Не забувайте, що втримуюча сила якоря також дуже сильно залежить від того на скільки далеко ви відпустите якірний фал, а точніше важливий сам кут між човном та якорем – чим він гостріше тим міцніше буде тримати якір. Але є і мінуси в тому щоб далеко відпускати фал. Якщо річка має сильну течію, або дме міцний вітер то при великій відстані човна від якоря – човен буде пересувати поперечно ліню і буває на стільки сильно, що треба фіксуватися кормовим якорем. Баланс розумної ваги якоря та довжини ліня і є складність вибору.

Навіщо купувати якір якщо можна просто прив’язати вантаж до мотузки та кидати його в воду? Все воно так, навіть є поради – до надувного човна кращим якорем є гальмівний передній диск автомобіля – він безпечний (не проткне) та зручний в перевезенні. Для залізного човна – взагалі можна обрати будь-який важкий предмет. Але проблема в тому, що якір «вгризається» в грунт, а всі ці залізячки лежать на грунті, а отже, для того щоб втримати той же човен вагою в 65 кг потрібен буде вже не 6,5 кг якір, а набір залізяччя вагою 10-12 кг. Протягом двох днів активної рибалки з переїздами потягавши такий якір 
приходиш до розуміння, що краще все ж таки витратити гроші та купити нормальну якісну річ.

Якій тип якоря до човна обрати? Вибір на стільки широкий, що важко порадити ту чи іншу модель. Всі вони мають як плюси так і мінуси. Для гумового човна – уникайте якорів з гострими краями, для залізних – можна порадити якір, вкритий ПВХ плівкою – це збереже човен від подряпин, та дозволить уникнути сірих калюж (іржі) під час дощу або хвиль. Якщо вирішили купити якір до човна – дослухайтеся корисної поради: якір не дешева річ, тому втрата його це завжди неприємно. Радимо одразу після покупки зробити систему висмикування якоря або вже обирати якір, який обладнано такою системою. Суть її проста – лінь причеплено до якоря не напряму, а через кільце. При досягненні певного зусилля (зачеп якоря за підводну перешкоду) кільце розгинається та вискакує з ліня і лінь тягне вже за інший кінець якоря, який легко висмикується.

P.S. Якщо ви ловите хижу рибу на великий водоймі - радимо крім звичайного також мати  плавучий якір. Це такий парашут, який ви викидаєте за борт човна і він гальмує його пересування під впливом вітру. Тобто під дією вітру човен дуже повільно переміщується по водоймі, даючи вам можливість обловлювати більшу ділянку.
 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!