ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
kredit


Командер або пульт дистанційного керування човновим мотором – це блок за допомогою якого відбувається керування «газом» та перемикання передач в човнових моторах. Розглянемо командери за типами.

6X3 48206 01 00Механічні та електронні.

В більшості підвісних човнових моторах керування передачами та газом здійснюється механічно – тобто від мотора до командера ідуть два троси, пересуваючи один з них ви додаєте або зменшуєте тягу, а другий включаєте передню, нейтральну або задню передачі. В моторах деяких (на сьогодні - 2017 рік) виробників в потужностях від 200 к.с. використовуються командери де керування відбувається через електричний кабель. Пульт дає лише сигнал, а електромотори в середині двигуна виконують механічну роботу по пересуванню тяг.

Консольний, врізний, накладний.

Це відмінності по типу встановлення. Сама механічна частина у всіх однакова. Перед замовленням командеру перевірте місце встановлення та з’ясуйте який саме тип командеру вам підходить. Консольні зазвичай використовуються на великих яхтах, адже встановлюються на горизонтальну поверхню. Самий популярний тип – накладний командер. Кріпеться болтами до вертикальної поверхні – частіше на борт човна. Врізні командери – виглядають красиво, але встановлювати трохи важче, плюс не у всіх човнів є фальш борти з ємностями відповідного розміру.

Ліво чи правосторонній.

З назви зрозуміло, що є командери які встановлюються на лівий борт човна, а є ті, що на правий. Зазвичай всі вони універсальні – тобто доклавши мінімальних зусиль, викрутивши пару болтів та гайок можна переробити командер з лівого на правий і навпаки самостійно хвилин за 20. Але є і виключення – нові двигуни Меркурі постачаються з пультом ДУ (див малюнок), що іде тільки під праву руку.

8m0083666Тягнучий чи штовхаючий.

Уявіть, що командер на вашому човні не встановлено, а троси газ-реверсу ви тримаєте в руках. Передачі в усіх двигунах включаються однаково – потягнути трос – це передня, трохи назад нейтраль, ще назад –задня, а от з газом все складніше. Для того щоб дати газу в деяких двигунах трос потрібно потягнути, а в деяких штовхнути (хоча ручка командеру в усіх моторах для збільшення газу посувається вперед, сам механізм всередині може або штовхати або тягнути трос). Для того , щоб зрозуміти який саме двигун у вас – відкрийте капот та подивіться на тяжку до якої кріпиться трос газу – ви все зрозумієте. Зазвичай 90% двигунів мають тягнучий газ і частіше Ямаха – штовхаючий.

З механічною частиною розібралися. Перейдемо до більш складної – електричної.

Командер в сучасних двигунах не тільки переключає передачі та керує газом, в ньому ще вбудовано ключ, чеку, та кнопку трім підйому двигуна. Хоча всі ці пристрої у всіх виробників несуть однакове функціональне навантаження – сам електричний джгут, який поєднує командер та двигун – у всіх виробників різний. Більше того навіть у одного виробника в залежності від року виробництва мотору він може відрізнятися. Наприклад командер до мотору Suzuki після 2006 року не підійде до старшого по віку двигуна від Suzuki. Переробляти – замучаєтеся, краще взяти одразу те, що потрібно.

Системний кабель або джгут до командеру.

Командер до деяких двигунів – зокрема Suzuki та Evinrude постачається окремо, а електричний кабель до нього – окремо. Можна сказати, що по вартості системний кабель коштує пів ціни командера. Це пов’язано з тим, що до цього кабелю в моторах Сузукі на Евінруд підключаються різні прилади, та пристрої. Такім чином виробник залишив для себе можливості вдосконалення цих приладів, адже залишаючи незмінною механічну частину завжди можна буде докупити кабель до якого підключати більш сучасні пристрої. Отже, обираючи командер звертайте увагу на те чи комплектується він електричним кабелем, чи ні адже від цього суттєво залежить вартість комплекту і використовувати командер без кабелю – не вийде.

Наша компанія пропонує якісні командери –як оригінальні так і китайського виробництва перевіреної якості та системні кабелі до них. При замовленні командера надаємо знижки на троса газ-реверсу ДК до них як С2 так і С5 та С14.



 
Заказать звонок copy
Телефон (*)

Введите корректный номер телефона!