Інжекторні двигуни Mercury 15 та 20 к.с. (15, 20 EFI) технічні особливості
Як ви знаєте випуск карбюраторних двотактних моторів поступово завершується і виробники концентрують свої зусилля на вдосконаленні чотиритактних двигунів – особливо в мінімальних та середніх потужностях. От і в 2018 році на ринок України вийшла перша генерація чотиритактних інжекторних моторів Меркурі 15-20 сил. Розглянемо що нового впровадив виробник в цих моделях крім, звісно, впорскування пального через форсунку замість карбюратору, що зменшило витрати та зробило мотор быль стабільним:
1. Нова платформа на який побудовано мотор Mercury F20 EFI дозволяє легко самостійно за кілька хвилин переставити румпель з керування лівою рукою (база) під праву руку. За нашою інформацією такий принцип буде впроваджуватися і в інших румпельних моделях.
2. Взагалі румпелю в цій моделі виробник приділив дуже багато уваги – це і не дивно, адже модель 15М мала не аби яку популярність саме завдяки перемиканню передач ручкою газ. В новій лінійці перемикання передач здійснюється не ручкою газа, а окремим важелем, що розташовано на румпелі. Глушилка залишається на стандартному місці під великим пальцем, а от чека тепер фіксується під ручкою до тогож якщо під час рибалки якщо ви загубите основну чеку в самому важелі передбачене місце де зберігається запасна і ви зможете скористатися нею. Також тепер румпель можна регулювати не тільки в вертикальній площині, а і в горизонтальній – що однозначно є дуже зручною функцією.
3. Під ковпаком встановлено паливний фільтр з відстійником.
4. Масло в картері та редукторі човнового мотора Меркури Ф20 міняється на піднятому двигуні (закріплений на човні піднятий та повернутий зливною пробкою до низу), що запобігає підтіканню мастила на мотор. Масляний фільтр теж має спеціальний дренажний шланг.
5. На моделях з електростартером встановлено потужний генератор – 12А, що починає заряджати акумулятор вже на холостих обертах.
6. Вібрація мотора Mercury F20 менше на 45% навіть у порівнянні з попередньою чотиритактною карбюраторною моделлю, хоча і там вона була мало відчутна.
7. Більш інформативний біпер та світловий покажчик. Тепер показують – перегрів, перекрут, несправність датчиків та сенсорів, низький тиск масла.
8. Збільшено діапазон максимальних обертів – тепер це 5700-6200 об/хв. Ступична частина гвинта не змінилася і можна використовувати гвинти від старих моделей.
Варто також додати що у Меркурі самий широкий вибір моторів в цій лінійці серед конкурентів. Це двигуни в потужностях 15 або 20 сил з довжиною ноги S, L та XL під румпель та ДК, з ручним гідравлічним та підпружиненим підйомом, з простим та посиленим редуктором, мотори для користування в прісній та солоній воді.
Також виробник подбав і про тих, хто купив крадений дистанційний мотор Меркурі та хоче поставити його на румпель і навпаки. Тепер подаються готові комплекти, правда коштують вони не дешево. Наприклад: комплект під електростартер обійдеться приблизно в 800$. Є навіть можливість зміни ноги з 508 мм на 635 і т.д.
Будьте уважні – мотори Mercury 15 та 20 сил під дистанційне керування в базі комплектуються командером, що може встановлюватися тільки на правий борт але наша компанія залюбки запропонує вам безкоштовну заміну на лівосторонній.