
Короткі технічні характеристики:
Модель: COX 300HP V8 DIESEL
Об’єм двигуна/циліндрів: 4.4 л./8
Оптимальні оберти: 3700-4000 об/хв
Вага: 393 кг
Сам силовий агрегат це двигун від BMW, що використовує систему впорскування палива commonrail у повному автомобільному обвісі крім встановлених додаткових теплообміників. Також із особливостей конструкції - редуктор встановлено у верхній частині двигуна, а привід на гвинти реалізовано не металевим валом, а двома пасками інтервал заміни яких 800 мотогодин. Вага підвісника складає 393 кг, що приблизно на 100 кг більше ніж у бензинових конкурентів, але в той самий час це приблизно на 100 кг менше ніж важать дизельні двигуни внутрішньої установки. Виробник рекламує зменшений в тричі у порівнянні з бензиновими двигунами інтервал обслуговування та на 33% менші витрати пального. Але чи так це чи ні подивимося на таблиці після тестування від незалежних експертів.

Розглянемо таблицю. Нас цікавить пункт LPH– споживання літрів за годину (на тесті був човен з двома двигунами) та RPM– об за хв. Бачимо, що максимальна паливна ефективність дизельного двигуна досягається на малих обертах (для дизеля це 1000 для бензину це 1500) трохи гірші показники в режимі середній газ (2850 об/хв дизель та 4500 бензин) і майже схожі витрати у бензину та дизелю на максимальних обертах.
Замість висновку. Ясно, що дизельний двигун більше витребуваний в локаціях де є велика вода – океан, відкриті моря де від кількості спожитого пального і розміру баку залежить наскільки далеко ти зможеш відійти від порту і для нашого ринку абсолютно не придатний, особливо враховуючи орієнтовну ціну в 60 тис долл за двигун.
Джерела:
https://coxmarine.com
https://www.youtube.com/watch?v=6FHuaaVqffE