ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
slide
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Меркурі 3.3М

Двигун до човна Меркурі 3,3  продається в незмінній конструкції вже більше 10 років. За цей час тільки в Україні продано більше 1000 таких моторів і навряд чи ви знайдете власника не задоволеного човновим мотором Меркурі 3,3. Надійність і невибагливість в експлуатації - ось головні козирі двигура Меркурі 3,3. Також з плюсів - легка вага, мале споживання пального. Чотирьохпозиційне регулювання двигуна по висоті забезпечує доступність в будь-які райони водойми, можливість розвороту двигуна Mercury 3,3 на 360 ° підвищує маневреність.  Із мінусів - регулювання газу на корпусі, а не на румпелі, але з іншого боку найдійність цього механізму чудово вписується в загальний показник надійності всього мотору.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Характеристики 3.3 М 3.3 МЛ
Рекомендована висота транцю, мм 381 508
Потужність, кВт 2,5 2,5
Вага, кг 13 13
Кількість циліндрів 1 1
Макс. число об/хв 4500-5500 4500-5500
Робочий об'єм, см3 74,6 74,6
Діаметр/хід поршня: 47 мм x 43 мм 47 мм x 43 мм
Охолодження проточна вода проточна вода
Запалювання розрядка конденсатора CDI розрядка конденсатора CDI
Запуск ручний ручний
Передавальне відношення 2,15:1 2,15:1
Положення перемикача передач передня і нейтральна передня і нейтральна
Система управління румпель (360°) румпель (360°)
Система генератора немає немає
Система регулювання диферента 4 поз 4 поз
Паливний бак вбудований на 1.4 л вбудований на 1.4 л
Вимоги для палива неетилований 90 RON мінімум
Система газорозподілу: контурна система впуску (1 карб)
Система змащення: масло змішується з бензином у співвідношенні 50:1
Система вихлопу над гвинтом над гвинтом

Особливості

  • Ці мотори можна оснастити ручним або электричним стартером, румпелем чи дистанційним керуванням, а також коротким або довгим приводними валами.
    Трьохпозиційне регулювання нахилу мотора з 3-ма положеннями мілководного приводу, що встановлюються румпелем, дозволяють підібрати оптимальне положення мотора  при навантаженні в умовах експлуатації.
    Електронна модульна система запалювання Modular CD забезпечує високу напругу для впевненого і швидкого запуску двигуна і економії палива, зберігаючи простоту обслуговування, підвищену міцність і поліпшені експлуатаційні характеристики.
    Ручка для перенесення мотора підвищеної міцності довговічна і міцна.

Відгуки

Роман, 20.02.2016
Использую третий год, доволен полностью, сейчас взял 15 мерка, но этот не продаю пускай будет, не подводил ни разу, заводится с полтыка, очень хороший мотор...
Алексей, 20.02.2016
да,мотор просто сказочный!
Олег, 20.02.2016
Действительно отличный для троллинга.Мой второй выход на водоем на данном моторе - одно удовольствие ! Баком без остановок отъездил на троллинге с 8.00 до 16.10.! Супер!!
Андрей, 20.02.2016
на полном газе 1.4л в 1 часна прогресе а на троинг окло 0.5 в час зато уверено (час на прогресе 8 км
Владик, 20.02.2016
Мотор супер я на нем розгонял 22км.для тролинга отличный выбор.
Сергей, 20.02.2016
для троллинга самое то!
1 бака на дорожку (1,4 литра) хватает на 4 часа!
mikle, 20.02.2016
Неубиваемое мотовесло, лучшее в своем роде
Максим, 20.02.2016
Самый надежный, экономичный, неприхотливый.