ВХОД
Войдите или зарегистрируйтесь
Avatar
Не зарегистированы?

Присоединяйтесь. Это бессплатно.

Забыли пароль? - Напомнить логин?

Логин
Пароль
Запомнить меня
slide
kredit
×

Помилка

The form #5 does not exist or it is not published.

Мотор до човна Yamaha40VEOS

Човновий мотор Ямаха 40 ВЕОС на відміну від своїх 2х тактних 40 сильних конкурентів має 3 циліндра замість 2-х. Це позитивно позначається як на стійкості роботи двигуна в режимі тролінга так і на динамічних характеристиках Yamaha 40 VEOS. Також двигун забезпечений дуже зручною і економною опцією автоподачі масла. Цей мотор законно вважається одним з кращих в своєму класі, хоч не всім подобається його "квадратний дизайн"Один з найпопулярніших двигунів середньої потужності в модельному ряді підвісних човнових моторів Yamaha. Крім роздільної системи мастила (Oil Ingection Sistem), що дозволяє подавати оптимальну кількість моторного масла для кожного конкретного режиму експлуатації двигуна, тим самим заощаджуючи його в процесі роботи, цей двигун для човна обладнаний також електронною системою управління Yamaha, що забезпечує моментальний запуск двигуна в будь-яких умовах експлуатації. Система регулювання кута нахилу двигуна дозволяє безпечно експлуатувати його в неглибокій воді. Призначений для човнів зі стандартним транцем (381 мм) заввишки , обладнаний системою рульового управління.   Мотор демонструє високі експлуатаційні характеристики і неперевершену зручність у використанні. Перед початком руху не потрібно прогріву на холостому ході, а система вприскування дозволяє уникнути попереднього змішування масла і палива. Рівномірний розподіл масла в процесі роботи захищає вузли двигуна від зносу і гарантує тривалий термін експлуатації мотора. Завдяки системі регулювання опору румпеля мотор забезпечує рівний і гладкий хід судна навіть на високих швидкостях. Захист стартера, захист від перевищення гранично допустимої частоти обертання, сигналізація про перегрів гарантують безпеку використання мотора, а направляючий пристрій рульового управління, пульт дистанційного керування і електричний запуск роблять керування човном простим і зручним.
service3 Безкоштовний перший запуск (постановка на гарантію)
delivery2 Забираєте та платите на СТО у вашому місті (подробиці тут), або безкоштовна доставка перевізниками (розрахунок при отриманні).
oil В подарунок масло та пристрій для заміни масла в редукторі або чохол.
discount Можливість оплати кредиткою, оплата частинами, кредит. 

Характеристики

Тип: 2-х тактний, 3 циліндра
Потужність на гвинті: 40 к. с. при 5000 об/хв
Робочий об'єм: 698 см. куб.
Діаметр і хід поршня: 67 x 66 мм
Максимальні оберти: 4500 - 5500 об/хв
Обсяг масла в картері: немає
Система охолодження: водяна
Паливна система: 3 карбюратора
Система запалювання: CDI
Система запуску/управління: електростартер/дистанційна
Вихлоп: через гвинт
Паливо: бензин з октановим числом 92
Коробка передач
Передавальне число: 1.85:1
Перемикання передач: передній хід - нейтраль - реверс
Спорядження
Гребний гвинт: 3-х лопатевий
Крок гвинта: 13
Обсяг паливного бака: 24 л. зовнішній
Харчування бортової мережі: 6, 12
Габарити і маса
Висота транцю: 381 мм
Суха маса 74 кг

Особливості

  • Виробництвом підвісних човнових моторів японська корпорація YAMAHA займається протягом декількох десятків років. За півстоліття компанією випущено понад 6 мільйонів моторів, і в даний час YAMAHA є одним з найбільших постачальників човнових моторів на світовий ринок. Човнові мотори Ямаха призначені для плавзасобів самого різного призначення: човни для риболовлі, активного відпочинку, спортивних змагань і комерційних перевезень.

Відгуки

Игорь, 22.02.2016
лучшый в своем классе
Рин, 22.02.2016
была Ямаха 20 с автомиксом реальный расход масла 1х100.Очень удобно заливаеш в бочек 700 гр масла и забываеш,вспоми наеш только тогда когда двигатель сам тебе напоминает (при минимуме масла в бачке срабатывает защита -двигатель сбрасывает обороты ) масло заливал только фирму Ямалюб.при пюсах и минусах работал нормально
Вова, 22.02.2016
А мне нравится раздельная смазка. не паришся со смешиванием.
Фанат, 22.02.2016
Я вважаю що з двохтаткних 40 це найкращий варіант. Катався у друзів на мерку 40 - і поруч не стоїть. Сузука та сама єрунда. Раджу всім.